![]() |
Leefloners mogen geen Belg worden...
Dat vind ik nu eens een goed wetsvoorstel zie !
Citaat:
In het woord " gastvrijheid " moet je de nadruk leggen op " gast " wat dus betekent iemand die hier niet definitief woont, maar tijdelijk te gast is... |
Eindelijk komt er iets intelligent uit de mond van onzen Theo.
|
Vind ik een goed voorstel, alleen het werd onmiddellijk afgeschoten.
|
Hoe andere partijen het daar nu niet eens met kunnen zijn? Ik snap dat toch niet.
|
Citaat:
|
Inderdaad. Achterban tevreden houden. Heel die regering en politiek eens uitmesten. Wat ik allemaal weet maar waar niets aan gedaan wordt....je beseft meteen hoe ziek het hier is.
|
Citaat:
|
Ik vind dat nochtans geen slecht voorstel.
Dat van dat "geïntegreerd zijn" kan misschien geschrapt worden, want dat is nogal een arbitrair criterium, maar blanco strafregister, de taal kennen en bijdragen aan de samenleving om de Belgische nationaliteit te krijgen, lijken mij de normaalste zaak ter wereld. Meer nog, die vereisten niet stellen, komt neer op het voeren van een compleet achterlijk beleid. Ik zou zelfs geen verblijfsvergunning geven aan iemand die na 1 jaar nog geen job gevonden heeft. Stamp onder 't gat en buiten. Bedankt voor uw aanbod, maar werklozen hebben we hier al genoeg, dank u. |
Citaat:
|
Strafregister uit land van herkomst of land van verblijf ?
Lijkt me nogal een verschil te hebben allemaal. |
Andersom had nog beter geweest
Via een goed doordachte procedure kunnen ze wel Belg (GEEN VLAMING) worden maar ze kunnen nimmer of te nooit recht hebben op leefloon. Wedden dat er velen het dan gaan proberen in een ander land? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De snel sos club laat zoiets nooit toe.
|
De andere partijen willen geen verandering van standpunt. De kiezers kozen toch direkt voor een andere zienswijze op de maatschappij. De boeman is Europa. Waarschijnlijk zal het een discriminerend karakter hebben. Niet te verwonderen dat de traditionele partijen panikeren.
|
Niet
Voor Armen |
Citaat:
|
Citaat:
Zoniet, welk voordeel heeft België bij het toekennen van de Belgische nationaliteit aan b.v. een crimineel of iemand die al 3 jaar leeft van overheidsgeld en de taal niet spreekt (waardoor hij/zij zich de facto ongeschikt maakt om een job te vinden)? |
Citaat:
:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be