![]() |
Onkelinx zou beter naar hare vent luisteren !
Het begint te dagen in het oos ... zuiden.
link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...scheiding.aspx titel: Man Onkelinx: "Overgaan tot volledige scheiding" toch twee zinnen meegeven uit het artikel: Citaat:
|
De enigste scheiding die er daar snel zit aan te komen, is die tussen Uyttendaele en Onkelinckx.:-P
|
D R A M A
|
Citaat:
|
Het wordt wel steeds duidelijker dat er voor de Franstaligen geen tussenweg is : dit België behouden of geen België.
|
Citaat:
Franstaligen zijn niet geinteresseerd in een Belgie waarin ze geen taal- en machtsvoorrechten genieten. |
Citaat:
Ik denk dat een confederatie voor beide delen een goede oplossing zou kunnen zijn, maar ik snap o.a. Milquet echt niet. Ze verwijt anderen een gebrek aan compromisbereidheid, maar daar is ze mee schuldig aan. Er werd zelfs niet gesproken over een confederatie. Ik snap er echt niets meer van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze denken Brussel bij een scheiding, zeker indien die door Vlaanderen gevraagd wordt ... nog mee te kunnen nemen ... niet meer, niet minder indien ze hun corridor al hadden, zouden ze zelf de onafhankelijkheid al hebben uitgeroepen nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oververtegenwoordigign in de paritaire fed regering alarmbellen speciale meerderheden allemaal in het voordeel van de Waalse minderheid Franstaligen weigeren te laten raken aan al die privilèges. als daaraan geknabbeld wordt, dan hoeft B voor hen niet meer ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en later |
Citaat:
Ik zou u niet verkeerd willen begrijpen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be