![]() |
Bert Kruismans for president !
Een standup-comedian uit Aalst
lachte uiteindelijk 't allerlaatst. Spitsvondig, joviaal, graag gezien bij de waal : Albert - een tip - kijk daar toch niet naast ! ![]() Le premier pour les nuls |
geeft toch al optredens in Wallonië.
|
Bert is the best.Nog nooit een optreden van hem gezien,dus als komiek moet ik nog zien....maar in de allerslimste mens die fotoronde...... 'de jeugdbeweging.....',ja fantastisch.
|
Hij heeft al in Wallonie opgetreden, en is geen Vlaams-nationalist.
Daardoor is hij totaal ongeschikt om welke functie dan ook uit te oefenen in Vlaanderen. |
Als komiek is ie fantastisch.
Maar een vreet bekrompen belgicist. |
Citaat:
|
Citaat:
Go Bert Go ! |
Citaat:
|
Als hij over politiek begint dan kan ik er mee lachen, als hij zijn standup comedy brengt niet.
|
Qua humorist een compleet non-talent. Sorry.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Ongelooflijk onder de indruk ben ik van de enorm slimme Bert Kruismans.
Hem afdoen als een bekrompen belgicist, omdat hij geen Vlaams-nationalist is, vind ik nogal bekrompen. Het land bestuurd laten worden door iemand die niet verkozen is, vind ik wel onacceptabel, eender wie het is. Dat Vlaams-nationalisten niet per se de slimste Vlamingen zijn, mag nu wel duidelijk zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Een goede humorist is idd. een slimme mens. Beter gezegd: je moet een slimmerik zijn om een goede humorist te worden. Bert heeft ook een zeer goed geheugen. Maar een goed geheugen is geen garantie om een slimme mens te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien hebben we gewoon een verstandig Belgisch denkend surrealist (�* la Kruismans) nodig om de verscleroseerde patricraten tot verzoening te brengen ? Urbanus is dan misschien wel een beter surrealist, maar Kruismans heeft sporen verdiend in Wallonië en dat is daar véél meer waard ! ;-) |
Ba, ik kan hem wel hebben. Voor een Belgicist komt hij tenminste niet gefrustreerd over, en daarom mag ik hem. Grappig vind ik hem niet, echter. Te VTM-achtig.
|
Citaat:
En misschien ook wel omdat nationalisme inderdaad vaak lachwekkend is maar het uiterst hypocriet is om enkel met Vlaams nationalisme te lachen en het Belgisch nationalisme daarentegen fantastisch te vinden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be