Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bert Kruismans for president ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=150083)

Descartes Jr 28 januari 2011 16:10

Bert Kruismans for president !

Een standup-comedian uit Aalst
lachte uiteindelijk 't allerlaatst.
Spitsvondig, joviaal,
graag gezien bij de waal :
Albert - een tip - kijk daar toch niet naast !

Le premier pour les nuls

Steben 28 januari 2011 16:16

geeft toch al optredens in Wallonië.

fabianen 28 januari 2011 16:46

Bert is the best.Nog nooit een optreden van hem gezien,dus als komiek moet ik nog zien....maar in de allerslimste mens die fotoronde...... 'de jeugdbeweging.....',ja fantastisch.

Bad Attila 28 januari 2011 16:48

Hij heeft al in Wallonie opgetreden, en is geen Vlaams-nationalist.
Daardoor is hij totaal ongeschikt om welke functie dan ook uit te oefenen in Vlaanderen.

bgf324 28 januari 2011 16:49

Als komiek is ie fantastisch.

Maar een vreet bekrompen belgicist.

CyberpunX 28 januari 2011 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 5259665)

Vlaams nationalisten zijn te stom voor verantwoordelijke functies dus bert is juist de perfecte kandidaat.

Descartes Jr 28 januari 2011 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 5259708)
Vlaams nationalisten zijn te stom voor verantwoordelijke functies dus bert is juist de perfecte kandidaat.

Humor is de beste remedie in ons surrealistisch absurdistan.

Go Bert Go !

Descartes Jr 28 januari 2011 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5259672)
Als komiek is ie fantastisch.

Maar een vreet bekrompen belgicist.

'k Weet nie, maar ik denk dat zelfs veel NVA-stemmers eigenlijk wel Belgicist zijn onder voorwaarden ... Heeft niks met bekrompenheid te maken maar alles met onze 180 jarige Belgische geschiedenis ... Uiteindelijk kies jij ook niet in welke familie je geboren bent en verloochen je je afkomst niet ...

Xenophon 28 januari 2011 17:31

Als hij over politiek begint dan kan ik er mee lachen, als hij zijn standup comedy brengt niet.

Zeno! 28 januari 2011 17:42

Qua humorist een compleet non-talent. Sorry.

Jazeker 28 januari 2011 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5259797)
Als hij over politiek begint dan kan ik er mee lachen, als hij zijn standup comedy brengt niet.

:-D

Zwartengeel 28 januari 2011 17:56

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 5259665)
Daardoor is hij totaal ongeschikt om welke functie dan ook uit te oefenen in Vlaanderen.

Bijlage 77696

Robinus V 28 januari 2011 18:11

Ongelooflijk onder de indruk ben ik van de enorm slimme Bert Kruismans.

Hem afdoen als een bekrompen belgicist, omdat hij geen Vlaams-nationalist is, vind ik nogal bekrompen.

Het land bestuurd laten worden door iemand die niet verkozen is, vind ik wel onacceptabel, eender wie het is.

Dat Vlaams-nationalisten niet per se de slimste Vlamingen zijn, mag nu wel duidelijk zijn.

solidarnosc 28 januari 2011 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 5259830)

Nja zoals iemand als Geert Hoste die ieder jaar zalen doet vollopen met voor de helft moppen van vorig jaar.

Tejokus 28 januari 2011 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 5259916)

Hem afdoen als een bekrompen belgicist, omdat hij geen Vlaams-nationalist is, vind ik nogal bekrompen.

Het land bestuurd laten worden door iemand die niet verkozen is, vind ik wel onacceptabel, eender wie het is.

Dat Vlaams-nationalisten niet per se de slimste Vlamingen zijn, mag nu wel duidelijk zijn.

Ben ik het niet helemaal mee eens.
Een goede humorist is idd. een slimme mens.
Beter gezegd: je moet een slimmerik zijn om een goede humorist te worden.

Bert heeft ook een zeer goed geheugen.
Maar een goed geheugen is geen garantie om een slimme mens te zijn.

Everytime 28 januari 2011 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 5259830)

Omdat hij met het Vlaams-Nationalisme lacht, omdat hij ook bekend in Franstalig België is en omdat hij met Franstaligen werkt? (Bert Kruismans is niet alleen bekend in Franstalig België als humorist maar ook door het feit dat hij op "La Première" (een van de radiozenders van de RTBF) werkt).

Descartes Jr 28 januari 2011 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 5259916)

Uw appreciatie voor Bert Kruismans doet mij goed. Het valt mij echter wel tegen dat u mijn grappig voorstel om hem in de kijker van de Koning te plaatsen direct beschouwt als een voorstel om hem het land te laten besturen. Het lijkt me alsof u net als onze politici aan verkramping lijdt.

Misschien hebben we gewoon een verstandig Belgisch denkend surrealist (�* la Kruismans) nodig om de verscleroseerde patricraten tot verzoening te brengen ?

Urbanus is dan misschien wel een beter surrealist, maar Kruismans heeft sporen verdiend in Wallonië en dat is daar véél meer waard ! ;-)

Scarabaeida 28 januari 2011 20:55

Ba, ik kan hem wel hebben. Voor een Belgicist komt hij tenminste niet gefrustreerd over, en daarom mag ik hem. Grappig vind ik hem niet, echter. Te VTM-achtig.

Wimpeus 31 januari 2011 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 5260192)
Omdat hij met het Vlaams-Nationalisme lacht, omdat hij ook bekend in Franstalig België is en omdat hij met Franstaligen werkt? (Bert Kruismans is niet alleen bekend in Franstalig België als humorist maar ook door het feit dat hij op "La Première" (een van de radiozenders van de RTBF) werkt).

Omdat het ontzettend makkelijk scoren is om in Franstalig België met de Vlamingen te lachen en dit, op zich, nog geen bewijs is van enig komisch talent.
En misschien ook wel omdat nationalisme inderdaad vaak lachwekkend is maar het uiterst hypocriet is om enkel met Vlaams nationalisme te lachen en het Belgisch nationalisme daarentegen fantastisch te vinden.

solidarnosc 31 januari 2011 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus (Bericht 5266270)
Omdat het ontzettend makkelijk scoren is om in Franstalig België met de Vlamingen te lachen en dit, op zich, nog geen bewijs is van enig komisch talent.
En misschien ook wel omdat nationalisme inderdaad vaak lachwekkend is maar het uiterst hypocriet is om enkel met Vlaams nationalisme te lachen en het Belgisch nationalisme daarentegen fantastisch te vinden.

Hij lacht ook met de PS en co hoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be