![]() |
Even stilstaan.
Kan iemand me uitleggen waarom er zo veel plaatsen leeg zijn in het Vlaamse parlement iedere Woensdag namiddag?
Ze zijn toch verkozen,en je ziet echt geen kat? En als je een kat ziet?Kijk eens wat ze aan het doen zijn. Gewoonlijk met een internet verbinding even een vakantie regelen?Of even fijn met mekaar een onderonsje hebben,terwijl iemand een een debat aan het doen is. |
Citaat:
met de kinderen te spelen ;) Neen, het is een goede vraag hoor. Peumans heeft daarop al gezinspeeld. Ik kan ook niet bewijzen dat ze op een andere plaats aan het werk zijn. Voor mij ressorteert dit als: de bevolking wil waar voor zijn centen. Iedereen moet hard werken voor zijn centen en moet ook veel verdragen... Dus die dames en heren moeten ook maar hun werk doen zoals ieder ander. Probleem is: wie gaat dat controleren? |
Ik wil gerust in de plaats van één van die mannen daar gaan zetelen hoor, als ze wat beters te doen hebben. Het schijnt nog goed te verdienen ook.
|
Citaat:
Er zullen zeker mensen zetelen die hun best doen en zelfs idealist zijn. Maar ja, je kan ook alles kapot nuanceren he. Het probleem zijn NOOIT de "goei" he, altijd die anderen. Mensen die hun best doen komen zelden in het nieuws. |
Zouden beter wat buitenlandse gewoontes overnemen, bij zulke feiten wat vlaggen verbranden, een politieker stenigen en gegarandeerd, dat gebeurt erna niet meer.
|
Mensen die hun best doen komen zelden in het VRTnieuws.
|
En waarop slaat nu die "even stilstaan"?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be