![]() |
Klaproosrevolutie
Citaat:
Citaat:
|
Klaprozen duren niet lang.
|
Maar dat is toch de grootste onzin die je je kan inbeelden! Willen al die idioten die het hebben over revolutie nu eens hun infantiele kop houden? En dan zeker partijtjes (nu ja, "partijtjes") die niet eens bestaan. Vlott begot... Wie? :roll:
fok maat, zijn de deuren van de zottenhuizen opengezet ofzo? |
Citaat:
|
Komaan, wees eens ernstig. Er zijn daar mensen die lijden, he. Letterlijk. Niet zeveren. Wie oproept tot "revolutie", vraag ik of die wel beseft waartoe die oproept. :roll:
|
Hendrik Boonen!!! Is dat die gast die al lid is geweest van alle Vlaamse partijen en wat last heeft van een napoleoncomplex? De klaproos is een Brits symbool en voor zover ik weet helemaal geen symbool binnen de Vlaamse beweging. Ik denk ook niet dat ze het zouden appreciëren dat mensen het zouden gebruiken die een land om zeep willen helpen waarvoor een miljoen Britten zijn gesneuveld. Enfin volgens de Britse propaganda.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Flanders Fields |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 77701 |
Dokter Pulder zaait papavers...
Ach wat mis ik VDB ze hebben mijn pijp afkepakt. |
Citaat:
Huiveringwekkend ! |
Ik merk vooral op wat er niét gezegd wordt in dit verhaal: de vraag om een echte volksraadpleging. Valkeniers en co roepen op tot een voorbeeld te nemen aan Zuid-Soedan, maar weigeren de uiterste consequentie daarvan.
Enfin, de virtuele betoging van de nationalisten brengt toch al 500 man op de been. 't Is een begin ;-) |
Citaat:
(Dat was NIET aan de Yzer) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be