![]() |
Miserie in gezinnen opgelost door Bart?
In een Vlaams gezin is er miserie: De zoon aan de drugs, de dochter weeral gebuisd. Ten einde raad gaan de ouders op consult bij vriend Bart.
"Jullie moeten scheiden!" zegt die "Want moeders kunnen beter voor dochters zorgen en vaders voor hun zonen!" |
Citaat:
Veel pijn zal dat niet gedaan hebben aan je duim, neem ik aan. |
Tof verhaaltje
Wat vind je van mijn gedichtjes ? |
![]() |
Ik denk dat BDW eerder tegen de ouders zal zeggen : "Neem uw verantwoordelijkheid en kom uit jullie zetel." En tegen de kinderen dat ze de gevolgen van hun daden moeten dragen en dat ze niet kunnen blijven profiteren van hun ouders. Ofwel studeert de dochter beter ofwel moet ze maar gaan werken. Ofwel blijft de zoon van de drugs af ofwel gaat hij in een afkickcentrum gaan bezinnen.
|
Citaat:
Maar de poster doet nog een poging om zijn gelijk te halen. En bij gebrek aan nieuwe roddels in de Story en de Dag allemaal, gaat hij ze nu zélf verzinnen. Het moet vreselijk pijn doen... |
EricFeremans: nog altijd niet bekomen van het feit dat je die voorzittersverkiezingen niet gewonnen hebt? Welke partij was het nu weer? Was dat Spirit?
|
Citaat:
Het is namelijk een Islamitisch standpunt dat enkel door links gesteund word. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Demagoog
|
Citaat:
|
Hoe doet me wat denken aan wat zoontje Tobback kwam vertellen op de zevende dag.
Onnozele zever. |
Citaat:
"Geen probleem," zegt die, "de zoon kunnen we gratis drugs geven en die dochter kan voorzitster van de SP.a worden!" Als ge onnozel wilt doen, doe het dan ineens goed, hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is freya weeral gebuisd?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be