Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Miserie in gezinnen opgelost door Bart? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=150179)

ericferemans 30 januari 2011 09:41

Miserie in gezinnen opgelost door Bart?

In een Vlaams gezin is er miserie: De zoon aan de drugs, de dochter weeral gebuisd. Ten einde raad gaan de ouders op consult bij vriend Bart.
"Jullie moeten scheiden!" zegt die "Want moeders kunnen beter voor dochters zorgen en vaders voor hun zonen!"

hurricane 30 januari 2011 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 5262957)
In een Vlaams gezin is er miserie: De zoon aan de drugs, de dochter weeral gebuisd. Ten einde raad gaan de ouders op consult bij vriend Bart.
"Jullie moeten scheiden!" zegt die "Want moeders kunnen beter voor dochters zorgen en vaders voor hun zonen!"

Ik mis de boze heks in dit sprookje.
Veel pijn zal dat niet gedaan hebben aan je duim, neem ik aan.

kameleon 30 januari 2011 09:47

Tof verhaaltje

Wat vind je van mijn gedichtjes ?

Miguelito 30 januari 2011 09:51

sjarel 30 januari 2011 10:07

Ik denk dat BDW eerder tegen de ouders zal zeggen : "Neem uw verantwoordelijkheid en kom uit jullie zetel." En tegen de kinderen dat ze de gevolgen van hun daden moeten dragen en dat ze niet kunnen blijven profiteren van hun ouders. Ofwel studeert de dochter beter ofwel moet ze maar gaan werken. Ofwel blijft de zoon van de drugs af ofwel gaat hij in een afkickcentrum gaan bezinnen.

hurricane 30 januari 2011 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjarel (Bericht 5262988)
Ik denk dat BDW eerder tegen de ouders zal zeggen : "Neem uw verantwoordelijkheid en kom uit jullie zetel." En tegen de kinderen dat ze de gevolgen van hun daden moeten dragen en dat ze niet kunnen blijven profiteren van hun ouders. Ofwel studeert de dochter beter ofwel moet ze maar gaan werken. Ofwel blijft de zoon van de drugs af ofwel gaat hij in een afkickcentrum gaan bezinnen.

Dat lijk mij inderdaad eerder een standpunt van Bart.
Maar de poster doet nog een poging om zijn gelijk te halen. En bij gebrek aan nieuwe roddels in de Story en de Dag allemaal, gaat hij ze nu zélf verzinnen.
Het moet vreselijk pijn doen...

COCHINILLO 30 januari 2011 10:13

EricFeremans: nog altijd niet bekomen van het feit dat je die voorzittersverkiezingen niet gewonnen hebt? Welke partij was het nu weer? Was dat Spirit?

Jantje 30 januari 2011 10:28

Citaat:

Zou mij ten zeerste verwonderen moest een N-VAer dit ooit zeggen.
Het is namelijk een Islamitisch standpunt dat enkel door links gesteund word.

quercus 30 januari 2011 10:38

Citaat:

Ja, waarschijnlijk opdat de moeder dan de principes van onderdanigheid aan haar man bij de dochter goed kan inpeperen en anderzijds de vader aan de zoon kan uitleggen dat vrouwen zo weinig waard zijn dat hij er best meer dan één neemt en er vooral streng hoort op toe te zien dat ze binnen blijven zolang hij dat wil.

bgf324 30 januari 2011 12:07

Citaat:

Je begrijpt het niet

Mr. Orange 30 januari 2011 12:08

Demagoog

nabat54 30 januari 2011 12:12

Citaat:

enne je verwacht nu een ernstige reactie van de andere forum leden ?:roll:

Xenophon 30 januari 2011 12:22

Hoe doet me wat denken aan wat zoontje Tobback kwam vertellen op de zevende dag.

Onnozele zever.

djimi 30 januari 2011 12:30

Citaat:

In een Vlaams gezin is er miserie: de zoon aan de drugs, de dochter weeral gebuisd. Ten einde raad gaan de ouders op consult bij vriend Eric.
"Geen probleem," zegt die, "de zoon kunnen we gratis drugs geven en die dochter kan voorzitster van de SP.a worden!"

Als ge onnozel wilt doen, doe het dan ineens goed, hé.

Xenophon 30 januari 2011 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 5263132)
In een Vlaams gezin is er miserie: de zoon aan de drugs, de dochter weeral gebuisd. Ten einde raad gaan de ouders op consult bij vriend Eric.
"Geen probleem," zegt die, "de zoon kunnen we gratis drugs geven en die dochter kan voorzitster van de SP.a worden!"

Als ge onnozel wilt doen, doe het dan ineens goed, hé.

LOL: djimi. Ik zou er niet eens meer van verschieten moest hij dat nog werkelijk zelf geloven ook.

djimi 30 januari 2011 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5263144)
... Ik zou er niet eens meer van verschieten moest hij dat nog werkelijk zelf geloven ook.

Gij verschiet dan ook niet gemakkelijk meer, hé ;-)

Bobke 30 januari 2011 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO (Bericht 5262996)
EricFeremans: nog altijd niet bekomen van het feit dat je die voorzittersverkiezingen niet gewonnen hebt? Welke partij was het nu weer? Was dat Spirit?

Hij kan het zelf niet meer bijhouden denk ik.

k9 30 januari 2011 14:38

Citaat:

Nog 1 jaloers op het succes van de NVA en de wever ?

born2bewild 30 januari 2011 16:51

is freya weeral gebuisd?

Ratatosk 30 januari 2011 16:52

Citaat:

Ik wil uw privé-leven niet weten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be