![]() |
Vraagje: waarom moet er voor elke mop een nieuw forum-onderwerp gestart worden?
Je mag dan wel "eigen onderwerp"-geil zijn, en zo veel mogelijk eigen onderwerpen willen, maar honderd forum-onderwerpen met telkens één mop is toch wel net iets te veel van het goede + ZO ONHANDIG !!! |
Eigenlijk vind ik dat persoonlijk meevallen hoor.
Onhandig, ook niet echt. Stel je voor dat al deze moppen achter elkaar stonden. Onze vijfde zou er in verzuipen :lol: |
Citaat:
Sommigen geven (zoals Merel bedoelt) aanleiding tot leuke dialoogjes. Mij stoort het niet echt, maar ik kan goed begrijpen dat het voor sommigen wat verwarrend overkomt. Ikzelf plaats weinig onderwerpen, maar reageer liefst (provocerend) op andermans postings. :wink: De poll is dus vrij moeilijk om duiden voor de Superstaafse forumfreak. |
Citaat:
|
Ik had er niet bij stilgestaan dat dat ook kon, maar bij deze:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=144602 Bedankt voor de tip! |
K&K! Niet zagen. Waarom moet er voor elk zaagonderwerp een nieuwe draad opgestart worden?
|
Citaat:
de policy lag mss toen wat anders.. |
Pfff kloteavond
!!!!!! inbraakpoging bij mij ,terwijl ik lag te slapen !!!!!!! ben er achter gegaan maar niet kunnen vatten ........... ene droeg een rode jas en in gezelschap van 2 negers ,........... ze zijn gevlucht op een wit paard |
Dat zijn gekken, dat is bekend want i.p.v. iets waardevols mee te nemen laten die gewoonlijk iets onnozels achter. Onbegrijpelijk.
PS: Heb je een nieuw paar schoenen gekregen? |
Citaat:
|
|
Citaat:
Waarom moet je hier een draad over starten? Geil op aandacht? |
Citaat:
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be