![]() |
De FURIE Onckelinckx!!
Amaai, ik heb naar mise au point gekeken en Laurette bezig gezien!!
Als die in de overlegvergaderingen dezelfde houding aanneemt en bovendien bijgestaan wordt door Milquet, dan moeten de anderen geen woord meer zeggen!!! Geen wonder dat de Vlamingen niet meer samen rond de tafel willen zitten!! |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was een schaamteloze vetoning de hopelijk de franstalige kiezer nog maar eens laat zien waar het probleem zit . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zei niks, ze stak haar middenvinger uit http://lvb.net/item/8906 |
durft er daar nu genee journalist vragen wat haar besparingsplan nu precies inhoudt
vraag 1 hoe -denkt u de begroting terug in evenwicht te krijgen, zonder de vlamingen te discrimineren? vraag 2 hoe zie u de migratie van lasten op arbeid naar lasten op energie? vraag 3 als u zich zo zenuwachtig maakt over de responsabilisering,hoe zou u dit invullen ? |
Citaat:
![]() er ontbreekt enkel nog een bezemsteel met zwarte kat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De lijfspreuk van Onkelinx:
"elke boef is een troef". |
Citaat:
Arme vlamingen..... |
Citaat:
lees maar: De middenvinger van Laurette Onkelinx Madame (!) Onkelinx: ![]() |
Citaat:
De Vlamingen daarentegen bleven rustig maar echte discussies waren onmogelijk. |
Echt een hysterisch w....!! De reacties zelfs in de franstalige kranten liegen er niet om.
|
Citaat:
Wellicht is de dame in kwestie intelligenter dan al de andere rond de tafel samen ? |
Citaat:
Dan zou het bij mij echter niet men middenvinger zijn die ik uitstak dat is de laatste dat je je met kan vergissen :) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be