![]() |
Franse regisseur Dany Boon: "Splits de hersenen van Bart De Wever"
Link:
http://www.clint.be/actua/binnenland...-bart-de-wever Op de avant-première van zijn nieuwe film 'Rien �* déclarer' had de Franse regisseur Dany Boon een heel merkwaardige oplossing voor de Belgische crisis: hou het land zoals het is, maar splits de hersenen van Bart De Wever. Een oproep tot geweld aan het adres van Bart. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 77757 |
Hij wil gewoon dat de onderhandelingen eerlijk verlopen he, als BDW met een half brein rondloopt hebben de FRs misschien een kans van op het zelfde niveau te zitten :-)
|
Hangt dat niet ervan af over welke helft het gaat?
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is een fundamenteel verschil tussen uwen baard laten groeien en iemand zijn hersenen in 2 willen kappen. En die irritatie zal er niet op verbeteren zolang de N-VA doet wat ze moet doen. :-D |
Je kan er allemaal mee lachen, maar voor 't zelfde geld heeft België morgen zijn eigen Pim Fortuyn. Met dank aan de gesubsidieerde media en cultuursector.
|
Citaat:
|
infantiele opmerking
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat hebben we gemerkt tijdens de recente betoging in Brussel. Een apolitieke betoging waar echter de Belgische vlak veredeld werd, Brusselse vlaggen de normaalste zaak zijn maar er gechargeerd wordt op Vlaamse vlaggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga - naast mijn ene zin, die zegt wat hij moet zeggen - geen gans epistel schrijven over de verschillen tussen PF en BDW, gewoon om zeker te zijn dat niemand verkeerde conclusies trekt. En al zeker niet om jou plezier te doen. De meeste mensen zijn intelligent genoeg. Ik kan er niet aan doen als jij daar niet bij hoort. |
Ach, dat is toch gewoon 'humor' van (en voor) mensen met een 'superieure cultuur'.
|
Citaat:
|
Il y a des cinsîs, et puis il y a des boyards.
![]() http://www.7sur7.be/7s7/fr/1861/Crise-politique/article/detail/1210797/2011/01/20/Les-politiciens-flamands-sont-des-boyards-video.dhtml |
Citaat:
![]() Kijk ze eens bulderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be