![]() |
Na het weekeindje,weer naar het werk.
Hoeveel staan er weer te springen om maandagmorgen naar het werk te gaan om de de baas weer rijk te maken?
Valt toch op hoeveel mannen in de zondag winkel een pak bierbakken komen halen. |
Natuurlijk, na het weekend zijn die bakken leeg.
Trouwens meurgen meundag :cheer:. |
Ik ken wel iemand die echt niet drinkt .Tot..Het weekend eraan kwam.
Om zo de voorbije werkdagen te vergeten. |
|
Citaat:
|
2 weken congé :cheer:
|
Ik zie er eigenlijk niet tegenop. Mijn productiviteit ligt veel hoger doorheen de week dan in de weekends. Weekends zijn goed voor uit te rusten.
|
Citaat:
Verkeerde job. Of verkeerde firma. |
Citaat:
|
:onfire:
|
Ik vind een vrijdag erger dan een maandag.
|
Citaat:
betere werkplek gevonden :lol: |
Mijn oplossing voor stomme werkdagen heb ik trouwens gevonden: ik ben een uur vóór de rest op post. Zalig stevig doorwerken, en daarna de vruchten plukken.
|
Citaat:
|
Tegen dat ik 's maandags aankom is de dag toch al half gedaan ...
|
Citaat:
|
Uhu
- Morgen om 5u30 uit mijn nest en gaan busspotten in regio Mechelen (Hest-O/D-Berg, Tremelo, Aarschot, Westerlo) Van daaruit s'avonds naar mijn kot in Leuven - Woensdag rond 5u00 uit mijn nest en gaan busspotten regio Charleroi. - Donderdag ook vroeg uit mijn nest en richting het Waasland dan. Waar de 2468 als een van de enige overblijvertjes uit de reeks 2356-2470 nog reserve is voor het stadsnet, maar elke dag moet rijden wegens materiaaltekort. - Vrijdag misschien nog gaan spotten in het Noorden van de provincie West-Vlaanderen. En voor de 2de week staan centraal- West-Vlaanderen op de planning en regio pajottenland. En misschien nog eens in mijn eigen regio. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nuja, aangezien mijn wekker morgen om 5u30 af loopt, en ik nog maar wakker ben van 14u10, zal ik wellicht een nachtje door doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be