![]() |
Het goede doel
Iedereen met minimaal een bepaald inkomen zou verplicht moeten zijn het goede doel te steunen.
Dit is maar een stelling, dus niet wat ik denk! Maar ik zou graag jullie meningen willen lezen :-) |
Citaat:
Zelfs die met een minimuminkomen. Discussie is enkel ; is het genoeg? Mag voor mijn part gerust iets meer zijn. |
Een groot stuk van wat er nu al afgehouden wordt aan lonen & wordt binnengebracht aan belastingen, gaat naar onze sociale zekerheid. wat je zou kunnen beschouwen als goed doel.
Of je moet specifieker zijn wat je bedoeld met 'goed doel' :) |
Citaat:
|
met het goede doel bedoel ik ik ook alles dat te maken heeft met het goede doel; als men vindt dat belastingen een goed doel is dan is dat een mening volgens mij, want volgens mij is iets pas goed doel als het uit je hart komt maar belastingen zijn verplicht(dit is mijn mening) , en zo zijn er verscheidene meningen, ik wil ook gwn die meningen lezen,
ik denk dat mijn stelling duidelijk genoeg is :p haha alvast bedankt graag meer reacties! :p |
Citaat:
|
Ik ben het ultime goede doel... ik geef alles wat ik overhoud ,na alle belastingen, taxen en bijdragen, aan mezelf.
Mijn maffiabazen, euh, overheid zal de rest wel goed verdelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be