![]() |
Toegeven of oprotten, zeggen vele Walen blijkbaar ? Wat denkt de vlaming erover?
Volgens mij wordt het hoog tijd dat de PS en CDH eindelijk begrijpen dat we het sociale vangnet van België, wat vele landgenoten als een Win For Life beschouwen, wat beter reglementeren. Alle buurlanden en andere landen in Europa nemen massaal maatregelen, maar aan de Waalse kant vinden de meesten nog steeds dat ze niet zo ver hoeven te gaan. Wel Brinks sloot de deuren via een faillissement na een staking en steeds maar hogere eisen van het personeel en dat zal niet de laatste zijn in België. Dat personeel mag nu ander werk gaan zoeken en daar zullen ze hun eisen helemaal niet zo hoog durven stellen.
|
Op schieten geen optie?
|
Citaat:
De Vlamingen betalen het toch.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
BDW had gewoon moeten zeggen: "walen: toegeven of splitsen" of anders; "Evolutie of Revolutie"
|
Citaat:
Het probleem zit hem in de Belgicisten partijen in Vlaanderen zoals SP-A en Groen. |
Ik hoop echt dat BDW zich nog eens smijt: letterlijk dan, van 2e verdiep op dipoepo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wetstraat
Bart De Wever denkt niet aan toegeven 30/01/11, 14u10 DM UPDATE N-VA-voorzitter Bart De Wever heeft tijdens een nieuwjaarsreceptie voor zijn Antwerpse achterban nog maar eens benadrukt dat hij zich niet aan de kant zal laten schuiven: "Toegeven of oprotten, dat is de boodschap aan ons adres. Ik moet toegeven dat het vermoeiend is en dat ik niet weet welk effect die voortdurende manipulatie van de publieke opinie uiteindelijk zal hebben. Maar ik denk er nog geen seconde aan om er aan toe te geven." http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...toegeven.dhtml :| Wel das eens duidelijk gezegd se. Dat is reden genoeg om een onafhakelijkeheid te verklaren of op zijn minst de boedelscheiding in gang te zetten. Als ze willen dat we oprotten..wel met plezier, hoe eer hoe liever. Bye Belziek!!!! Vlaandern Vrij Nu !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan is het maar logisch dat de Walen niet bewegen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be