![]() |
Mag ik iedereen hier zomaar een racist noemen?
Geachte administratie,
Ik heb op het driehoekje geklikt om een overtreding te melden (zie hieronder). Citaat:
Of is de bedoeling dat het racist zijn normaal is en dat men gerust anderen racist kan noemen? Want ikzelf word beledigd eerlijk gezegd. Ben ik niet normaal misschien? Mvg, |
Der staat duidelijk in den draad dat het een vaststelling is...
Voelt het zo raar aan als men de bal een keertje terugkaatst? |
Citaat:
Mag ik dan iedereen "racist" noemen en zeggen dat het een vaststelling is? |
Citaat:
Of dacht u nog steeds dat het enkel ging om uitlatingen over huidskleuren of zo ??? |
Citaat:
Als de administratie vaststelt dat ik iedereen zomaar een racist mag noemen, zal ik elke dag i.p.v. "Goededag, manta" met "Goededag, racist" beginnen; laat ons zeggen - "voor fun". |
Voor mij is het genoeg als je je excuses aan mij biedt en zegt dat je het niet meende.
|
Citaat:
Of naar een verkeerde school geweest ? Wij leerden eerst de woordjes 'roos', 'doos' en andere dingen schrijven. Wellicht hebben ze u dat verkeerd aangeleerd. Of ... bent u misschien zélf wel een beetje racist ? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Let wel op, voor de kortsluitingen hé :lol: |
Het woordje mag stilaan geschrapt worden uit het woordenboek.
Het wordt iets te veel en meestal buiten de context gebruikt. Laatst hoorde ik het nog, bij een discussie op straat, waarbij een oud mensje het had aangedurfd om haar voorrang te nemen. Er waren een paar 'nieuwe Belgen' niet mee opgezet. Met een scheldpartij tot gevolg. Meteen was die mens een 'racist'. Ik bedoel maar. Tegenwoordig is het feit dat je blank bent, al genoeg om bestempeld te worden als 'racist'. |
Citaat:
|
Circe mocht mij ook al een racist noemen.
En bovendien mocht ze na een permban terugkomen. Ze lijkt niet de enige forumburger boven de wet... |
Vooraleer woorden aan te leren (hurricane), hebben we met letters en cijfers begonnen op school.
![]() Woorden (zoals 'roos' ![]() ![]() |
Citaat:
|
Skieten up mannekes me ne kogelvrie forumveste è gjien zin, ol skiet je mè ne mietraillette.
|
Citaat:
|
Normaal ja, je wordt sowieso als racist geboren. Met opvoeding kan je dat laten varen.
"Racist!" wil dus ongeveer zoiets zeggen als "klein kind!". Ik zie niet onmiddellijk hie zoiets in de regels te gaan opzoeken... :roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be