![]() |
De Wever openlijk kandidaat-burgemeester?
Citaat:
Lijkt mij een duidelijke kandidatuur, en dit betekent ook dat De Wever geen minister zal willen worden. |
Wauw! Wat een onthulling! Scooop! Scoooop! kling klang kleng brekend nieuws :lol:
:? K&K, de deuren staan open, stamp maar in. |
Citaat:
Misschien had iedereen al wel door wat De Wever zou doen, maar dat hij het zelf kenbaar maakt is toch wel nieuwswaardig. |
Zou hij president van de republiek Antwerpen willen worden nu het in België en Vlaanderen niet lukt.
|
Citaat:
|
Deurne ongafhankelak !
|
Citaat:
- overigens een veel betere slogan dan "ik hou van A" of 't stad is van iedereen", ik hoop dat De Wever daar komaf mee maakt als hij ooit burgemeester wordt. Dat zou al een verbetering van mijn stedelijke levenskwaliteit inhouden. ;-) |
Citaat:
|
Bart De Wever blijft een toppoliticus. Misschien zijn er wel veel politici die de politiek inrollen uit idealisme, maar op topniveau is het niet al idealisme dat de klok slaat. Ik begrijp dus perfect dat hij voor zo iets profaan gaat als een burgemeesterpostje, hoewel er op gemeentelijk niveau niet veel te bereiken is.
Malo hic esse primus quam Romae secundus. |
Het is toch vrij duidelijk dat NVA gaat voor het burgemeesterschap in Gent en Antwerpen in een soort coalitie met CD&V en dat de rest van Vlaanderen door NVA voorlopig nog wordt gegund aan CD&V (in afwachting dat NVA overal voldoende politiek personeel heeft.) Dat is ook de voornaamste reden waarom CD&V weigert om een akkoord te sluiten. De lokale burgemeesters en schepenen zitten met de poepers dat NVA zonder hen naar de verkiezingen zou trekken. Dat is ook de reden waarom iemand als Bogaert van mening is dat er voldoende op tafel ligt. Die man moet immers geen burgemeester meer worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Bij deze ook mijn bijdrage aan de speculatie.
|
De Wever burgemeester van Antwerpen?
Kan weinig kwaad, Antwerpen wordt tenslotte al dertig jaar bestuurd volgens wat het slechtste is voor het VB en het zal met De Wever niet anders zijn zeker? |
Citaat:
|
Heeft BDW hierbij officieel bekend gemaakt dat de sossen er weer eens bij zullen zijn?
Of vergis ik mij? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be