![]() |
paniek in het paleis
Citaat:
Citaat:
|
Panic in the Palace.... leuke titel voor een Agatha Christie thriller.
|
Och Here, van Saksen Coburg maakt zich zorgen…
Terwijl het belgophones-regime groot misbaar maakt en de meest lachwekkende registers opentrekt om de Vlamingen te demoniseren en de CD&V tot inkeer te brengen, maakt van Saksen Coburg zich kennelijk zorgen om de belangen, ja zelfs het voortbestaan van zijn familiebedrijfje. De belangen van de meerderheid in België, zegge de zowat zes en een half miljoen Vlamingen, spelen bij dat alles geen enkele rol, uiteraard. Niets nieuws onder de zon ; we spreken tenslotte over België, nietwaar. Allez Belgen, een beetje mededogen met uw onverkozen staatshoofd : verzamel uw kinderen en uw ouden van dagen, want het is de hoogste tijd om te Laeken in groten getale met driekleurige vlaggetjes te gaan zwaaien zodat van Saksen Coburg het gevoel krijgt dat hij met zijn uitgebreide familie nog een aantal jaren zwaar zal mogen profiteren van uw slaafse onderdanigheid. |
'k Geloof er geen zak van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Arme Albert.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou de eerste keer zijn dat er iets democratisch zou gebeuren omtrent die koninklijke zooi |
Citaat:
Laat u allen niet misleiden door zijn bootjes en veelvuldige stulpjes. De man is straatarm. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voorlopig mag het volk enkel stemmen, zo nu en dan. Niet dat daar rekening mee gehouden wordt, maar kom, bij de zéér lichtgelovigen verwekt het tenminste een schijn van democratie... |
http://forum.politics.be/showthread.php?t=150085
Dubbel, reeds hier bij gepost #14 |
Citaat:
« Fâtigé » is wellicht du belge, en vermits ik die taal niet beheers heb ik geen idee wat het betekent. |
familiebedrijf :rofl:
|
Citaat:
ik vind het bovendien wel leuk om zoals Cruella Onkelinx te schrijven: het klinkt een beetje Nederlands, maar niemand begrijpt het. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be