Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Logica van de walen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=150324)

Freebie 1 februari 2011 22:03

Logica van de walen

Volgens mijn pas afgestuurde godsdienst leerkracht (die misschien een..ja.. homo is) die voor 2 maanden mijn andere leerkracht aflost.

Hij zegt dat; "als ik Waal was, zou ik ook op de PS stemmen. Beetje werken en voor de rest op de ziekenkas of doppen. De PS zorgt wel dat het goed komt"

Daar zit wat in. Niet?

Garry 1 februari 2011 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freebie (Bericht 5270125)
Volgens mijn pas afgestuurde godsdienst leerkracht (die misschien een..ja.. homo is) die voor 2 maanden mijn andere leerkracht aflost.

Hij zegt dat; "als ik Waal was, zou ik ook op de PS stemmen. Beetje werken en voor de rest op de ziekenkas of doppen. De PS zorgt wel dat het goed komt"

Daar zit wat in. Niet?

Heeft die geen broer die les kan gaan geven in de walen. Daar kan die dan gaan verkondigen; "Als jij Vlaming was en je zou financieel voor al die Waalse doppers moeten opdraaien, zou je ook op BDW stemmen"!!!

Daar zit wat in. Niet?

Mr. Orange 1 februari 2011 22:49

Wat maakt het uit dat hij homo is?

De PS zal voor de gemiddelde Waal zeker zijn verdienste hebben... voor de gemiddelde Vlaming ligt dit even anders gezien de PS nooit handelt in het belang van heel het land, doch enkel voor zijn regio.

2 landen, je weet wel.

koe de poing 2 februari 2011 00:09

Citaat:

Daar zit wat in. Niet?

ja, want leven van 1000€ per maand is echt dolle pret :roll:

captain jack 2 februari 2011 01:26

Citaat:

Daar zit wat in. Niet?

Hij zegt dat in de les? Op een school?

daiwa 2 februari 2011 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captain jack (Bericht 5270658)
Hij zegt dat in de les? Op een school?

Ik verschiet daar niet van.

Raf 2 februari 2011 08:00

Citaat:

Wat is de relevantie van die opmerking tussen haakjes?

Anna List 2 februari 2011 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5270752)

van iemand zeggen dat ie mss gay is, is erger dan wat er volgt over 'de Walen' , Raf? :-)

Wimpeus 2 februari 2011 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5270503)

Van 1.000 EUR per maand werkloosheidsuitkering met tal van sociale voordelen, houdt men meer over dan van 1.300 EUR per maand voltijds te gaan werken zonder al die sociale voordelen.

djimi 2 februari 2011 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus (Bericht 5270972)
Van 1.000 EUR per maand werkloosheidsuitkering met tal van sociale voordelen, houdt men meer over dan van 1.300 EUR per maand voltijds te gaan werken zonder al die sociale voordelen.

Wat men aan een werkloosheidsuitkering blijkbaar niét overhoudt, is 'zelfachting'.

Ik heb tot nu toe geen énkele werkloze mogen ontmoeten die zich fier, met opgeheven hoofd en een stralende glimlach een weg door het leven baant.

Wie wél?

Hollander 2 februari 2011 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 5271006)
Wat men aan een werkloosheidsuitkering blijkbaar niét overhoudt, is 'zelfachting'.

Ik heb tot nu toe geen énkele werkloze mogen ontmoeten die zich fier, met opgeheven hoofd en een stralende glimlach een weg door het leven baant.

Wie wél?

Ik ben momenteel werkloos, en nee, dat raad ik je niet aan.

Mijn zelfachting kan echter wel een stootje hebben, maar dit moet geen maanden gaan duren.

guido 007 2 februari 2011 10:51

Citaat:

Daar zit wat in. Niet?

Wat heeft het al dan niet homo zijn hiermee te maken?

guido 007 2 februari 2011 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5270503)

1000 euro per maand om niets te moeten doen, laat ze maar komen, ik zal voor het overige wel zorgen.

guido 007 2 februari 2011 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5270752)

Niets

guido 007 2 februari 2011 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5270757)
van iemand zeggen dat ie mss gay is, is erger dan wat er volgt over 'de Walen' , Raf? :-)

Dat niet, maar het doet hier niet ter zake.

guido 007 2 februari 2011 10:54

Citaat:

Wie wél?

Zo ken ik wel hoor.
Mensen die beroepsdopper zijn hebben hier geen enkel probleem mee.

guido 007 2 februari 2011 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 5271024)
Ik ben momenteel werkloos, en nee, dat raad ik je niet aan.

Mijn zelfachting kan echter wel een stootje hebben, maar dit moet geen maanden gaan duren.

Hoe lang ben je werkloos?
Heb je vrouw en kinderen?
Moet je afbetalingen doen?
Heb je ooit gewerkt?
Ben je reeds lang werkloos?
....

Al deze vragen kunnen het verschil maken tussen je goed of niet goed voelen als werkloze.

Wimpeus 2 februari 2011 10:57

Citaat:

Wie wél?

1000 EUR werkloosheidsuitkering of
1300 EUR loon waarvan men omwille van de meerkosten die het hebben van een job met zich meebrengt, 1000 EUR overhoudt.
Bestaat er tegenwoordig nog een meerderheid werklozen die, louter omwille van de zelfachting, voltijds zouden gaan werken om evenveel over te houden dan indien ze werkloos zouden blijven?
Ik weet het eerlijk gezegd niet en vermoedelijk zal hier niet al te veel eerlijk onderzoek naar bestaan.
Ik ken nochtans wel wat mensen die bijna fier zijn dat ze praktisch gans hun leven kunnen teren op een sociaal stelstel van een 'samenleving' waarvan zij vinden geen deel (meer) van uit te maken.

Anna List 2 februari 2011 11:04

Citaat:

Wie wél?

ik vermoed dat we t hier over derde generatiewerkloosheid hebben ... dat zou psychologisch compleet anders kunnen liggen.

Bollywood 2 februari 2011 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5271068)
ik vermoed dat we t hier over derde generatiewerkloosheid hebben ... dat zou psychologisch compleet anders kunnen liggen.

En de rest natuurlijk allemaal bijverdienen int zwart.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be