Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De Islam eist wat ze zelf niet geeft! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=150330)

bf62 1 februari 2011 23:43

De Islam eist wat ze zelf niet geeft!

Wat heeft de westerse tolerantie ons momenteel opgebracht? Islam is een rijzende ster in de westerse landen. We laten ze moskeeën bouwen, religieuze symbolen dragen en de islam verkondigen aan niet-moslims. Ondertussen gaan de moslimlanden rustig verder met het elimineren van andere godsdiensten in hun eigen land. Door de voortdurende smeerlapperij van de moslims zijn het christendom en andere godsdiensten uit het Midden-Oosten aan het verdwijnen. Het is waanzinnig hoe Israël kan standhouden in een streek vol met haat. Niet-moslims die de islam verdedigen, zijn voor mij dezelfde mensen die ooit het nazisme verdedigd hebben. Het is zo enorm verkeerd wat er aan het gebeuren is. Maar door een of andere reden is de wereld doof en blind geworden.

De meeste moslimlanden zijn stevige aanhangers van de sharia. Ze vegen hun voeten aan de mensenrechten en de moderne waarden. In de westerse landen merken we zeer goed dat de moslims hun best doen om hun achterlijke principes hier te verkopen. Klein stapjes die groter en groter worden. Hoe ver moet het komen voor de grote massa in actie schiet? Gaan we echt weeral zo lang wachten tot de “evil” zo groot geworden is dat het miljoenen levens gaat kosten om het tegen te houden?

Serenity 2 februari 2011 00:05

Het is niet omdat anderen zich misdragen dat de westerse wereld mee op die kar gaat springen. Je hebt gelijk dat wij veel te veel toegeven aan de wensen van godsdiensten. Het beleid dat de NVA nastreeft heeft mijn steun. Toch moeten we opletten met de regelneverij van Europa. Dat zijn vet betaalde ambtenaren die vanuit hun ivoren toren regels opdringen. Linkse regels die goed bedoeld zijn maar misbruikt worden door de betreffende religieuzen. Ik wil mijn schouders onder projecten zetten waar niemand bevoordeeld is vanwege hun godsdienst. Dat is het meest eerlijke. Halal Koosjer boerka dat zijn enkele hete hangijzers die men moet durven aanpakken. Integratie verplicht maken. Deze maatregelen gaan onze maatschappij beter maken.

filosoof 2 februari 2011 00:09

Verkeerd forum.
Moet hier staan.

Wisord 2 februari 2011 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5270502)
Verkeerd forum.
Moet hier staan.

Lol ... :lol:

alice 2 februari 2011 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5270502)
Verkeerd forum.
Moet hier staan.

Domme opmerking, komt u ooit verder?

alice 2 februari 2011 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Serenity (Bericht 5270489)
Het is niet omdat anderen zich misdragen dat de westerse wereld mee op die kar gaat springen. Je hebt gelijk dat wij veel te veel toegeven aan de wensen van godsdiensten. Het beleid dat de NVA nastreeft heeft mijn steun. Toch moeten we opletten met de regelneverij van Europa. Dat zijn vet betaalde ambtenaren die vanuit hun ivoren toren regels opdringen. Linkse regels die goed bedoeld zijn maar misbruikt worden door de betreffende religieuzen. Ik wil mijn schouders onder projecten zetten waar niemand bevoordeeld is vanwege hun godsdienst. Dat is het meest eerlijke. Halal Koosjer boerka dat zijn enkele hete hangijzers die men moet durven aanpakken. Integratie verplicht maken. Deze maatregelen gaan onze maatschappij beter maken.

Heb je een link naar dat NVA beleid?

filosoof 2 februari 2011 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5270580)
Domme opmerking, komt u ooit verder?

Kom jij ooit verder dan je moslimbashen voor dummies?

alice 2 februari 2011 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5270590)
Kom jij ooit verder dan je moslimbashen voor dummies?

Argumenteren is duidelijk niet uw ding, dus wat doet u hier eigenlijk?

Serenity 2 februari 2011 00:38

Gaat dat hier altijd zo? Infantiel! Het onderwerp was net zo uitnodigend om over te babbelen.

Je kan blijven op die driehoek duwen.

Wisord 2 februari 2011 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bf62 (Bericht 5270403)
Wat heeft de westerse tolerantie ons momenteel opgebracht? Islam is een rijzende ster in de westerse landen. We laten ze moskeeën bouwen, religieuze symbolen dragen en de islam verkondigen aan niet-moslims. Ondertussen gaan de moslimlanden rustig verder met het elimineren van andere godsdiensten in hun eigen land. Door de voortdurende smeerlapperij van de moslims zijn het christendom en andere godsdiensten uit het Midden-Oosten aan het verdwijnen. Het is waanzinnig hoe Israël kan standhouden in een streek vol met haat. Niet-moslims die de islam verdedigen, zijn voor mij dezelfde mensen die ooit het nazisme verdedigd hebben. Het is zo enorm verkeerd wat er aan het gebeuren is. Maar door een of andere reden is de wereld doof en blind geworden.

De meeste moslimlanden zijn stevige aanhangers van de sharia. Ze vegen hun voeten aan de mensenrechten en de moderne waarden. In de westerse landen merken we zeer goed dat de moslims hun best doen om hun achterlijke principes hier te verkopen. Klein stapjes die groter en groter worden. Hoe ver moet het komen voor de grote massa in actie schiet? Gaan we echt weeral zo lang wachten tot de “evil” zo groot geworden is dat het miljoenen levens gaat kosten om het tegen te houden?

Jij wil blijkbaar uw eigen ivoren toren behouden ??... Hoe ga je dat doen ? Een muur bouwen omheen Europa ?

Alboreto 2 februari 2011 07:21

Citaat:

Lang geleden dat ik nog zo een goede post heb zien staat op dit subforum.
Maar ik vrees dat het parels is voor de zwijnen, Serenity.

artisjok 2 februari 2011 09:02

Citaat:

Wat is het beleid van de NVA in deze?
Welke "linkse regels die goed bedoeld zijn maar misbruikt worden door de betreffende religieuzen" bedoel je?
Wat bedoel je met "Integratie verplicht maken."?

COCHINILLO 2 februari 2011 09:09

Citaat:

Wat bedoel je met "Integratie verplicht maken."?
Het lijkt erop dat "integratie verplicht maken" wil zeggen dat men verplicht wordt zich te integreren. Het kan ook zijn dat men verplicht moet integreren of dat men integreren als een plicht beschouwt.

wat denk je?

artisjok 2 februari 2011 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO (Bericht 5270834)
Het lijkt erop dat "integratie verplicht maken" wil zeggen dat men verplicht wordt zich te integreren. Het kan ook zijn dat men verplicht moet integreren of dat men integreren als een plicht beschouwt.

wat denk je?

Wat houdt dit concreet in?
Is het voldoende om de taal te leren en mee te draaien in onze maatschappij?

giserke 2 februari 2011 09:19

Citaat:

De "linkse regels" zijn meestal geen regels pro religie hoor.

Niemand mag bevoordeelt worden door zijn godsdienst, maar ook niemand moet benadeelt worden of uitgesloten in de maatschappij.

Zelfstandig de vrijheid hebben of je gelooft of niet is essentieel in een democratische rechtstaat.

COCHINILLO 2 februari 2011 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5270845)
Wat houdt dit concreet in?
Is het voldoende om de taal te leren en mee te draaien in onze maatschappij?

integreren = taal leren, normen en waarden naleven.

artisjok 2 februari 2011 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO (Bericht 5270857)
integreren = taal leren, normen en waarden naleven.

Welke normen en waarden? (alvast een onbepaald aantal)
http://forum.politics.be/showthread.php?t=141559

COCHINILLO 2 februari 2011 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5270891)

in elk geval niet de marokkaanse of turkse normen en waarden denk ik.

Ik vermoed dat indien ik naar Senegal emigreer, ik daar de Senegalese normen en waarden moet aanleren en volgen.

Dus welke normen en waarden zouden er hier in West Europa gelden? wacht ff... de chinese?

artisjok 2 februari 2011 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO (Bericht 5270910)
in elk geval niet de marokkaanse of turkse normen en waarden denk ik.

Ik vermoed dat indien ik naar Senegal emigreer, ik daar de Senegalese normen en waarden moet aanleren en volgen.

Dus welke normen en waarden zouden er hier in West Europa gelden? wacht ff... de chinese?

Je kan dus niet vertellen welke normen en waarden men moet naleven om geïntegreerd te zijn.
Mijn vraag blijft open :

(petitio principii) 2 februari 2011 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5270595)
Argumenteren is duidelijk niet uw ding, dus wat doet u hier eigenlijk?

Gij verwart bashen met argumenteren. Wat u hier doet is duidelijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be