![]() |
Mijn droomwereld stort helemaal in!
Britney Spears heeft iemand anders 8O haar danspasjes laten uitvoeren in de clip bij haar nieuwe nummer Hold It Against Me.
Ik ben diep geraakt door dit vreselijke nieuws. :-( http://www.nu.nl/achterklap/2437770/...-danseres.html |
Mijn droomwereld ziet er toch anders uit, ... Britney Spears, komt daar oa niet in voor... ;-)
|
Dit geeft aan het begrip 'playbacken' een nieuwe dimensie...
|
Citaat:
|
Citaat:
k zou eens goed moeten nadenken, ... maar of Spears in dat lijstje zou voorkomen, ... P Hilton in elk geval al niet, laat ons daar maar duidelijk in zijn. ;-) |
Citaat:
Mijn nummer 1 op dit moment is Jessica Alba. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je je vrouw nu en dan eens een update geeft van de lijst, kwestie van misverstanden te voorkomen als het zover is natuurlijk. Paris Hilton is bij mij toch wel een twijfelgeval hoor. Ik kan me niet inbeelden dat ik er nee tegen zeg. Komaan, het is een geit eersteklas, er zijn waarschijnlijk ook wel 5 lekkerder dieren te vinden, maar toch, het blijft wel Paris Hilton hé. Als ik ze ergens mee moet vergelijken dan is het met een film zoals Bloodsport. Zo belachelijk slecht dat het weer goed wordt. Daarom, komt Paris erop bij de eerstvolgende update van de lijst. Het zal ongetwijfeld tot felle kritiek van mijn madam leiden maar toch! |
Citaat:
|
Citaat:
En hoe begandelt zij haar kleine beffertje de chiwawa ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan hebben we het nog niet over het feit dat ze dommer is dan het achtereind van een varken. |
Citaat:
dat kan ik maar moeilijk geloven hoor ... aan al die criticasters hier : mag ze gewoon een slet zijn, ja ??? mag het ???! :roll: veeleisende mensen :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Aha, dat heb ik ook geprobeerd, maar het moest een lijstje met beroemdheden zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Allee, er liepen toen al veel heter wijven rond in dat milieu hoor. |
Alba is nu milf, komt niet meer in mijn A list tevoorschijn.
Geef mij die ex-babysitter van Britney maar, Jordan Kacie ofzoiet. Daar zijn de Hilton tapes niks tegen. 8-) |
eva mendez staat toch op één, en blijft daar voorlopig ook staan
|
Welke letter van I, L en F begrijp je niet goed?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be