![]() |
Curieuzeneuzemosterdpot !
Bij 't binnenrijden ten paleize
smeekte de pers om hen te spijzen. BDW genoot, lachte de tanden bloot en rammelde met hun sjokkedijzen. ![]() De Standaard |
BDW krijgt van mij alsmaar minder sympathie nu hij Brussel de mogelijkheid wil geven een erkend gewest te worden en zo de strategie van de Franstaligen te bevorderen... nog een beetje aanmodderen en het status quo is een feit.
Foei, volgende keer zal mijn stem naar VB gaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want dit zou betekenen dat hij Vlaamse grond weggeeft en dat hij Vlaanderen verplicht een andere hoofdstad te kiezen. Maar dit in de strijd werpen, is tweedracht zaaien bij de Franstaligen. Want plots is daar de mogelijkheid voor een gewest dat zelf wil beslissen en beschikken over geld zonder nog rekening te moeten houden met de gemeenschappen. |
Ik herinner me nog goed dat er in september of oktober, toen BDW zijn nota ging schrijven, er heel wat te doen was rond het feit dat dw "plat op zijn buik ging gaan" etc. Vooral Xenophon scheerde hoge toppen en het er niet het minste vertrouwen in. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand.
Ik denk dat dit ook weer het geval is, en al het gezever is een maat om niets. |
Citaat:
Dus, dan misschien toch maar beter er voor zorgen dat de N-VA de grootste partij blijft in de hoop dat uiteindelijk N-VA samen met VB en eventueel met Ldd, in totaal aan meer dan 50% van de stemmen geraken. Wanneer dat gebeurt is het cordon verleden tijd. |
Citaat:
|
Citaat:
Verstand komt met de jaren. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen glazen bol maar stel enkel vast dat de VB-top gedaan zal hebben met zingen eens ze zullen moeten bewijzen dat ze ook nog beleid kunnen voeren. En naar analogie met alle éénmalige potverteerders blijft hen dus één kans om er diep in te graaien. Meer schrijf ik niet. |
Citaat:
Is gewoon om te zeggen: "kijk, we zijn wel bereid tot toegevingen" |
Citaat:
In hun geest is dat wat op tafel ligt in hun voordeel reeds zo goed als bekomen. En wat als andere partijen daar dan in de toekomst wel op ingaan ? mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
Of toch...anders wordt de pot kleiner... |
Citaat:
|
De om zijn ouderwets uiterlijk makkelijk uitgelachen Karel Dillen wist wat hij deed toen hij Frank Vanhecke aanstelde als voorzitter. FVH heeft die partij met vele kamers geleidt zonder dat er barsten kwamen. Maar na 2004 werden sommigen een beetje zot van glorie.
FDW heeft de overhand genomen en gaat liever al stampend in een combi gesleurd worden. Zolang hij niet een stap opzij doet zal het Vlaams Belang blijven zakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be