![]() |
|
Mooi, maar onze site is wel www.b-u-b.be
Zonder de streepjes kom je bij een beursvennootschap uit :D |
Is er een monsterverbond in de maak? :wink:
|
monstertjesverbond lijkt me beter!!! :lol:
|
Citaat:
http://www.belgischeunie.be/ned/links.htm (blijkbaar behoort de ANTIFA en ThePIANO ook tot de Belgische beweging: ze zullen het graag horen :roll: Liberale Alliantie??? Altijd al gedacht dat dit soort groupuscules niet ernstig moet genomen worden..... |
Citaat:
|
Lol, een Liberaal Appel'er noemt Liberale Alliantie een groupuscule
|
Citaat:
De BUB wilde zelfs samen met het Vlaams Blok actie voeren tegen het vreemdelingenstemrecht. Wat niet belet dat de BUB met de duivel in bed zou duiken als ze zich daar voordeel mee denkt te doen. Zelfs 'Peke' werd zo goed als in zijn rangen opgenomen. Als armoe troef is eet een mens zelfs met plezier een kost brood. :P Wie het forum een beetje heeft gevolgd weet ook dat er altijd goeie banden waren tussen bepaalde Liberale Appels en de BUB. Daarna met het kopstuk van de 'Vlaamse' vleugel van het FN. |
BUB is géén linkse partij! Ook geen centrum-linkse :evil: :x
|
Citaat:
Precies. Zoals elke nationalistische partij is ze behoudsgezind, dus rechts of extreem rechts. 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat die officieel voor België zijn. Maar ge hebt gelijk. Die linkse zotten horen niet op onze site. Ik zal vragen ze eraf te halen. |
Citaat:
Hohohohoho....dat is het meest hilarische Patriot dat ik ooit van je heb gelezen. De ANTIFA is officieel voor BelgiË. Man, man toch toen ik indertijd nog plakstickers van UNIE tegen de palen heb gekleefd waren deze 2 weken later beplakt (néén niet door stickers van de NSV of het Vlaams Blok) maar wel door de rode driehoeken met de vermelding "Nooit méér fascisme" van het AFF of zelfs de radikalere versies van het Anarchistische Kreaxie met daarop "sla de fascisten waar jij ze ontmoet"... Een vroegere klasgenoot van mij ging regelmatig naar Punkfeestjes in het Waaslandse waar ook geregeld Brusselse punkers over de vloer kwamen en hoevéél kéér hij daar mensen getooid met Antif-emblemen niet de belgische driekleur heeft in brand zien steken. Trouwens ANTIFA is oorspronkelijk een beweging opgericht vanuit de anarchistische beweging met als doel alle vormen van autoriteit te bestrijden zowel extreem-rechtse als gematigd rechtse (uiteraard met geweld). Voor het belang van uw eigen partij: doe die ANTIFA-link maar weg |
Citaat:
Ja, UNIE werd toen als extreem-rechts beschouwd door die linkse zotten... die link kan inderdaad best 'verdampen' :wink: Ik wist niet dat gij bij UNIE geweest zijt? |
Citaat:
|
Maar jij had toch ook een avatar van het Liberaal Appèl enkele maanden terug?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be