Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Georges Marcotte (Liberale Alliantie)op lijst B.U.B. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=15043)

Liberale alliantie 31 mei 2004 12:03

http://www.liberale-alliantie.be/nieuws.htm

Patriot! 31 mei 2004 12:48

Mooi, maar onze site is wel www.b-u-b.be
Zonder de streepjes kom je bij een beursvennootschap uit :D

Xenon 31 mei 2004 12:49

Is er een monsterverbond in de maak? :wink:

Tantist 31 mei 2004 12:50

monstertjesverbond lijkt me beter!!! :lol:

Sinistra 31 mei 2004 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liberale alliantie

Een lid van de Liberale Alliantie op een lijst van een centrum-linkse partij als de B.U.B??? Het is duidelijk dat Alain Matton en ze'n clubje elk gevoel met de werkelijkheid heeft verloren. Die Georges Marcotte is zich blijkbaar niet bewust dat de B.U.B nauwe contacten onderhoudt met extreem-linkse oproerkraaiers zoals Hugo Van Minnebrughhe en de al even gewelddadige ANTIFA. Het volstaat om even de links van de B.U.B te bekijken: onder de noemer "Belgische beweging:

http://www.belgischeunie.be/ned/links.htm

(blijkbaar behoort de ANTIFA en ThePIANO ook tot de Belgische beweging: ze zullen het graag horen :roll:

Liberale Alliantie??? Altijd al gedacht dat dit soort groupuscules niet ernstig moet genomen worden.....

Spelev 31 mei 2004 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liberale alliantie

Een lid van de Liberale Alliantie op een lijst van een centrum-linkse partij als de B.U.B??? Het is duidelijk dat Alain Matton en ze'n clubje elk gevoel met de werkelijkheid heeft verloren. Die Georges Marcotte is zich blijkbaar niet bewust dat de B.U.B nauwe contacten onderhoudt met extreem-linkse oproerkraaiers zoals Hugo Van Minnebrughhe en de al even gewelddadige ANTIFA. Het volstaat om even de links van de B.U.B te bekijken: onder de noemer "Belgische beweging:

(blijkbaar behoort de ANTIFA en ThePIANO ook tot de Belgische beweging: ze zullen het graag horen :roll:

Liberale Alliantie??? Altijd al gedacht dat dit soort groupuscules niet ernstig moet genomen worden.....

BUB een centrum linkse partij? :lol: :roll:

Vlaanderen Boven 31 mei 2004 13:18

Lol, een Liberaal Appel'er noemt Liberale Alliantie een groupuscule

Knuppel 31 mei 2004 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spelev
Citaat:

BUB een centrum linkse partij? :lol: :roll:

Dat zeker niet!
De BUB wilde zelfs samen met het Vlaams Blok actie voeren tegen het vreemdelingenstemrecht.

Wat niet belet dat de BUB met de duivel in bed zou duiken als ze zich daar voordeel mee denkt te doen.
Zelfs 'Peke' werd zo goed als in zijn rangen opgenomen.
Als armoe troef is eet een mens zelfs met plezier een kost brood. :P

Wie het forum een beetje heeft gevolgd weet ook dat er altijd goeie banden waren tussen bepaalde Liberale Appels en de BUB. Daarna met het kopstuk van de 'Vlaamse' vleugel van het FN.

Patriot! 31 mei 2004 14:41

BUB is géén linkse partij! Ook geen centrum-linkse :evil: :x

Knuppel 31 mei 2004 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

,

Precies.
Zoals elke nationalistische partij is ze behoudsgezind, dus rechts of extreem rechts. 8)

Seba 31 mei 2004 15:08

Citaat:

maar wel extremistisch :P

Sinistra 31 mei 2004 15:20

Citaat:

Waarom behoort dan de gewelddadige ANTIFA tot de Belgische beweging???

Patriot! 31 mei 2004 15:21

Citaat:

Citaat:

Omdat die officieel voor België zijn. Maar ge hebt gelijk. Die linkse zotten horen niet op onze site. Ik zal vragen ze eraf te halen.

Sinistra 31 mei 2004 16:30

Citaat:

Citaat:

Omdat die officieel voor België zijn. Maar ge hebt gelijk. Die linkse zotten horen niet op onze site. Ik zal vragen ze eraf te halen.

Hohohohoho....dat is het meest hilarische Patriot dat ik ooit van je heb gelezen. De ANTIFA is officieel voor BelgiË. Man, man toch toen ik indertijd nog plakstickers van UNIE tegen de palen heb gekleefd waren deze 2 weken later beplakt (néén niet door stickers van de NSV of het Vlaams Blok) maar wel door de rode driehoeken met de vermelding "Nooit méér fascisme" van het AFF of zelfs de radikalere versies van het Anarchistische Kreaxie met daarop "sla de fascisten waar jij ze ontmoet"... Een vroegere klasgenoot van mij ging regelmatig naar Punkfeestjes in het Waaslandse waar ook geregeld Brusselse punkers over de vloer kwamen en hoevéél kéér hij daar mensen getooid met Antif-emblemen niet de belgische driekleur heeft in brand zien steken. Trouwens ANTIFA is oorspronkelijk een beweging opgericht vanuit de anarchistische beweging met als doel alle vormen van autoriteit te bestrijden zowel extreem-rechtse als gematigd rechtse (uiteraard met geweld).

Voor het belang van uw eigen partij: doe die ANTIFA-link maar weg

Patriot! 31 mei 2004 16:32

Citaat:

Citaat:

Hohohohoho....dat is het meest hilarische Patriot dat ik ooit van je heb gelezen. De ANTIFA is officieel voor BelgiË. Man, man toch toen ik indertijd nog plakstickers van UNIE tegen de palen heb gekleefd waren deze 2 weken later beplakt (néén niet door stickers van de NSV of het Vlaams Blok) maar wel door de rode driehoeken met de vermelding "Nooit méér fascisme" van het AFF of zelfs de radikalere versies van het Anarchistische Kreaxie met daarop "sla de fascisten waar jij ze ontmoet"... Een vroegere klasgenoot van mij ging regelmatig naar Punkfeestjes in het Waaslandse waar ook geregeld Brusselse punkers over de vloer kwamen en hoevéél kéér ik mensen getooid met Antif-emblemen niet de belgische driekleur heb in brand zien steken....ik denk dat ik ze niet op 1 hand kon tellen...

Ja, UNIE werd toen als extreem-rechts beschouwd door die linkse zotten... die link kan inderdaad best 'verdampen' :wink:
Ik wist niet dat gij bij UNIE geweest zijt?

Sinistra 31 mei 2004 16:47

Citaat:

Citaat:

Hohohohoho....dat is het meest hilarische Patriot dat ik ooit van je heb gelezen. De ANTIFA is officieel voor BelgiË. Man, man toch toen ik indertijd nog plakstickers van UNIE tegen de palen heb gekleefd waren deze 2 weken later beplakt (néén niet door stickers van de NSV of het Vlaams Blok) maar wel door de rode driehoeken met de vermelding "Nooit méér fascisme" van het AFF of zelfs de radikalere versies van het Anarchistische Kreaxie met daarop "sla de fascisten waar jij ze ontmoet"... Een vroegere klasgenoot van mij ging regelmatig naar Punkfeestjes in het Waaslandse waar ook geregeld Brusselse punkers over de vloer kwamen en hoevéél kéér ik mensen getooid met Antif-emblemen niet de belgische driekleur heb in brand zien steken....ik denk dat ik ze niet op 1 hand kon tellen...

Ja, UNIE werd toen als extreem-rechts beschouwd door die linkse zotten... die link kan inderdaad best 'verdampen' :wink:
Ik wist niet dat gij bij UNIE geweest zijt?

Indertijd heb ik nog propaganda verdeeld voor UNIE voor de parlementsverkiezingen van 1995 tesamen met een Deurnes lid (een vriend trouwens van Wilfried Sermeus).

§tijn 31 mei 2004 20:20

Maar jij had toch ook een avatar van het Liberaal Appèl enkele maanden terug?

Patriot! 1 juni 2004 06:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door §tijn
Maar jij had toch ook een avatar van het Liberaal Appèl enkele maanden terug?

Gisteren nog :wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be