![]() |
Gouda: kansenjongeren beroven meisje van fiets (filmpje)
Link naar het filmpje:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1340...ahah_.flv.html In dit filmpje is wel een bijzondere vorm van sneeuwpret te zien. Enkele "jongeren" lopen onschuldig te spelen in de sneeuw. Er passeert een meisje op de fiets en deze krijgt van dichtbij een sneeuwbal op haar hoofd, waarop ze valt. Ze lachen het meisje uit en een van de "jongeren" gaat er met haar fiets vandoor. De intimidatie stopt echter niet. Het meisje gaat achter de verrijker aan. En let dan goed op als je naar het filmpje kijkt. Ze blijven niet enkel met sneeuw gooien, ze schoppen het meisje ook in de rug. Hier een foto van de grootste pretmaker van de bende: ![]() De pareltjes van de diversiteit. Een zeer bijzondere vorm van culturele verrijking. Geef mijn portie maar aan Fikkie. |
Altijd spijtig dat ik en/of met enkele maten dan net niet in de buurt mogen zijn.
natuurlijk -ondanks de overmacht- zouden de kansrijke kindjes wel wat weerbaarder mogen zijn. |
Wat een laffe bende!
|
Citaat:
Dat waren verrijkers hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat pesterij is natuurlijk heel grof, maar volgens mij zijn die jongeren "perfect geïntegreerd"... neen? |
Citaat:
Die gasten hebben gewoon geen eer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze hebben de beelden? Dan hebben ze de daders. Oppakken, jeugdrechter en stevig sanctioneren. Zowel die kinderen als hun ouders.
|
Wat zijn kansenjongeren? Probability youth?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit is gewoon een bende uitschot! niet opgevoed, geen waarden en geen normen behalve de islamitische rovernormen, dat is het enige waartoe ze opgevoed worden. Nog een paar jaartjes erbij en ze verkrachten de meisjes ook nog eens. Dat mag van hun profeet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Fiets stelen was jouw mening en ik heb gewoon opmerking gedaan dat het een "westerse cultuur" is. - Dit is inderdaad geweld; pesterij is een geweld. En dat is een pesterij. Het woordt gefilmd door henzelf. Het is geen "georganiseerde misdaad" ofzo. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be