![]() |
Uw persoonlijk minimumprogramma
Wat moet er voor u *absoluut* in een minimaal regeerakkoord staan?
Beperk u tot maximaal 2 punten. Zo moét u een selectie maken. Voor mij: -de splitsing van BHV -de afschaffing van de notionele interestaftrek |
Citaat:
Minder lasten voor kleine zelfstandigen Kindergeld gelijk voor iedereen U ziet alles draaid om geld (dat geld voor iedereen) |
-Het invoeren van een grote (10-20x de huidige) vaste som die naar het onderwijs gaat en niet afhangt van zaken als aantal afgestudeerden of relevantie van opleidingen voor de industrie.
-Uittreden uit de NAVO. |
Citaat:
|
Citaat:
- splitsing BHV. In ruil zou ik bereid zijn drie van de faciliteitengemeenten bij Brussel te laten aansluiten. Dat is dan ook al. Faciliteiten worden in de drie overblijvende uitdovend. |
Overigens:
Het Feest der Irrelevantie kan beginnen. |
Als ik de overtuigde Belgicist in mij laat spreken, zou ik een Kemalistisch voorstel invoeren waarbij elke Vlaamsnationalistische partij die ooit de verkiezingen wint onmiddellijk manu militari wordt afgevoerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- een 50/50 verdeling van de staatsschuld. |
Citaat:
|
Citaat:
Meer zelfs: als het van mij afhing zouden bepaalde zaken enkel door kleine zelfstandigen geproduceerd worden. Ik zou een wetsvoorstel uitbrengen dat in bepaalde sectoren een onderneming van zodra de grootte ervan een kritieke massa bereikt automatisch te ontbinden. Ik spreek hier onder andere van voedingsketens en voedingswinkels. Schaalvoordelen mijn reet. |
- Splitsing BHV zonder compensaties
- Afschaffen faciliteiten + brussels gewest En dan beginnen met arbeidsmarktbeleid enzoverder ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Daar ik toch maar "op bezoek" ben, beschouw ik dit land als een zeer geslaagde historische mop die grappig blijft. Het is een beetje zoals een traditie, zoals tomaten gooien ofzo, die men in stand houdt. Het zou jammer zijn om de tradities van pedofilie, corruptie, onderdrukken van een meerderheid, et cetera, gewoon te vernietigen. Er moet toch op de wereld een absurde plek zijn die de rest doet lachen? Zo is er meer vreugde. En het is niet dat de Vlaming zichzelf kan regeren. 't Is en blijft een auxiliair volk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be