![]() |
Ruim honderd Belgen uit vliegtuig gezet
Ruim honderd Belgen uit vliegtuig gezet
Dat Belgentuig neemt eerst te veel bagage mee. Vervolgens zijn ze te gierig om bij te betalen en maken ze amok met het personeel. Zeer terecht dat ze dat Belegntuig niet mee willen. Prima actie dus van Ryanair. |
Schandalig dat die studenten België nog terug binnen mogen. Het Ryan Air personeel wordt nog niet genoeg uit gebuit of wat ? Laat ze ginder maar, hier betogen ze toch alleen voor het establishment.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen hakt graag op Ryanair!
Maar men moet ook hetvolgende weten : Citaat:
Citaat:
|
Dat binnenlandse zaken zich dan nog gaat bezig houden met hen naar "huis" te krijgen is helemaal van de pot gerukt.:roll:
|
Met de gegevens die voorliggen kan ik Ryanair deze keer wel begrijpen,het weinige personeel moet in ieder geval gesteund worden door de werkgever of het wordt in de kortste keren totale anarchie aan boord van een vliegtuig...
Maar kijk,wie zichzelf,zoals Ryanair, een "goedkoop" imago van personenversleurders aanmeet,moet er rekening mee houden dat hij "goedkoop" publiek mee krijgt,een beetje zoals een deel van de Mediterrane toeristische sector zichzelf bedolven heeft onder Britse "package-deal" zuiplappen... :twisted: o ja..voor wanneer die staanplaatsen in Ryanair-vliegtuigen? |
Citaat:
Dat Belgen minder problemen hebben ergens tegen een boom of gevel te pissen in geval van nood dan een Nederlander kan ik me wel voorstellen. België is een iets minder 'geordend' land. Maar hoe saai die ordening. Zie ze in de zomer hun democratisch geachte dictatuurtjes ontsnappen, richting wat vrijheid...:-) Ik schat dat we in bovenstaand bericht te maken hebben met een geval van projectie door een zich superieur voelend wezen. Groter is niet beter hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kunnen er nu 100 Belgen uit een vliegtuig gezet zijn ???
Er bestonden toch geen Belgen meer ? :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be