![]() |
Gary Moore gitaar-ikoon is niet meer.......
http://www.muziek.nl/page/magazinede...re%20overleden
Een groot verlies, een echte gitaarvirtuoos, een levende legende is niet meer...... Zo zie je maar, en wij maken ons maar druk over vlamingen en walen. Stofdeeltjes in het heelal zijn we. |
:-( :-(
dat is inderdaad een groot verlies :( |
Citaat:
|
|
Good lord....Dat is inderdaad verschrikkelijk nieuws.
Still got the blues for you is maar één van de pareltjes die hij maakte. Maar ik blijf het een steengoed nummer vinden. Hij haalde de échte Les Paul-klank uit z'n Gibson. Rust in vrede en bedankt voor de fijne muziek... |
Gary Moore is nou Over the Hills and Far Away.
Hopelijk komt hij zijn maatje Phil Lynott daar tegen om in het hiernamaals samen nog eens te vlammen. The boys are back in town. |
Citaat:
Gary Moore & Phil Lynott- Out in the Fields |
daarvoor is het dodendraadje, als men hier voor iedere afgestorvene een aparte draad moet openen, wordt dit hier eerder een rouwforum als wat anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat maakt het dus uit. De servers van politics zullen wel groot genoeg zijn ;-) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt dus nooit meer terug...... |
Goeie gitarist, best wel wat leuke nummers geschreven (maar ook redelijk wat ondingen, laten we eerlijk zijn).
Ik hou wel het meest van Gary Moore als-ie de rocktour opgaat. Zijn bluesdingen konden me minder bekoren. Jammer dat-ie er niet meer is. Zo oud was die toch nog niet eh? Of wel en ben ik ondertussen ook veel ouder dan dat ik eigenlijk denk? |
Gary Moore heeft nooit officiëel deel uitgemaakt van Thin Lizzy, een punt dat veel mensen (waaronder ikzelf) helemaal vergaten.
|
Lees net op twitter: Op zelfde manier overleden als Keith Moon en Bon Scott.
Gestikt in zijn eigen braaksel, na de nodige consumpties. |
Citaat:
|
Prima muzikant, maar hij is nooit een rock-icoon geweest, een gitaar-icoon evenmin.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be