Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   "Geen seks meer tot er een regering is" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=150599)

Bollywood 7 februari 2011 11:14

"Geen seks meer tot er een regering is"

Citaat:

De Gentse senator Marleen Temmerman (sp.a) heeft zo haar eigen manier bedacht om de regeringsvorming te versnellen. Ze roept de onderhandelaars in de kabinetsformatie op om geen seks te bedrijven, zolang er geen nieuwe regering is gevormd.

De gynaecologe volgt met haar voorstel het voorbeeld van Kenia. Daar sleepten de onderhandelingen over een nieuwe regering zich in 2009 ook eindeloos voort. De vrouwenbewegingen in het land riepen toen alle vrouwen van de onderhandelaars op te stoppen met seks tot er een akkoord lag. "Een week later lag het document op tafel'', aldus Temmerman.

"Benen dicht"
De onderhandelingen over een nieuwe federale regering slepen zich al 7,5 maand voort. "Nee, zo kan het niet verder. Dan maar de benen dicht'', aldus Temmerman. (anp/tma)
Toppunt van achterlijkheid lijkt me zo wel bereikt...

Herr Flick 7 februari 2011 11:15

En dat is gynaecologe, ... ?

Allee jongens, trekken tot er een regering is, !

Txiki 7 februari 2011 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood (Bericht 5281592)

2

Vito 7 februari 2011 11:17

8O

Zulke kinderachtige voorstellen mag je wel nog verwachten van een acteur -het blijft toch een kunstenaar en die zijn excentriek- maar van een geneeskundige en senatrice?

Vlaanderen Boven 7 februari 2011 11:20

Sommige mensen geraken nooit uit de adolescentie.

Vette Pois(s)on 7 februari 2011 11:20

Niks voor niks bij de sos.

Zwartengeel 7 februari 2011 11:21

[Eberhard-modus=]Sterft de witte Vlaming zo nog niet snel genoeg uit, misschien?[/Eberhard-modus]

Anna List 7 februari 2011 11:22

vrouwen die t regeerprogramma belangrijker vinden dan zo maar een regering zonder inhoud, die weten wat gedaan :D

Herr Flick 7 februari 2011 11:22

Ze zegt dat ze hun benen moeten dichthouden, ... maar over hun mond heeft ze niks gezegd he, ...

CyberpunX 7 februari 2011 11:25

Een keniaans voorbeeld volgen om de democratie aan de praat te krijgen ... hoe laag is men dan wel niet gevallen.

Anna List 7 februari 2011 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5281607)
Ze zegt dat ze hun benen moeten dichthouden, ... maar over hun mond heeft ze niks gezegd he, ...

dat is nog eens een creatief voorbeeld ... als alle 'politicologen' nu eens zouden zwijgen tot we een regering hadden :-)

Vlaanderen Boven 7 februari 2011 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5281606)
vrouwen die t regeerprogramma belangrijker vinden dan zo maar een regering zonder inhoud, die weten wat gedaan :D

Belgicisten = mensen met extreem lange baarden die geen seks krijgen.

Als volgend initiatief stel ik voor dat belgicisten zich niet langer wassen tot er een regeringsakkoord is.

Anna List 7 februari 2011 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5281623)

Als volgend initiatief stel ik voor dat belgicisten zich niet langer wassen tot er een regeringsakkoord is.

VlaamsNationalisten zijn dan die steeds gelukzalig glimlachende gladgeschoren welriekende jongens :D

Herr Flick 7 februari 2011 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5281621)
dat is nog eens een creatief voorbeeld ... als alle 'politicologen' nu eens zouden zwijgen tot we een regering hadden :-)

In tijden van nood moet ne mens creatief zijn Anna, er zijn trouwens nog wel andere mogelijkheden ook ... ;-)

Herr Flick 7 februari 2011 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5281627)
VlaamsNationalisten zijn dan die steeds gelukzalig glimlachende gladgeschoren welriekende jongens :D

Altijd geweten dat wij gewoon de Coolste zijn, ... ;-)

Hollander 7 februari 2011 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5281623)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5281627)

KOSTELIJK !!!!

:lol::lol::lol::lol:

guido 007 7 februari 2011 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood (Bericht 5281592)

Als dat het niveau van de senaat is, de senaat onmiddellijk afschaffen.

Txiki 7 februari 2011 12:56

Wellicht is het een oproep tot solidariteit. Omdat ze zelf geen seksleven heeft. 8-)

guido 007 7 februari 2011 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5281794)
Wellicht is het een oproep tot solidariteit. Omdat ze zelf geen seksleven heeft. 8-)

Jij hebt echt de gave om achter de facade te kijken.:lol:

patrickve 7 februari 2011 13:10

Als er dan toch iets moet zijn, ik zou eerder zeggen:

geen seks meer van zodra er een (nieuwe, volwaardige) regering is die niet gevallen is :-)

Om de paar jaar enkele weken onthouding, dat is niet zo erg, he ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be