Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Zijn de politieke leiders constructief,of zijn ze bezig Reynders pootje te lichten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=150649)

Roderik 7 februari 2011 20:26

Zijn de politieke leiders constructief,of zijn ze bezig Reynders pootje te lichten?

Volgens mij het laatste.

nihao 7 februari 2011 20:51

Welnee, ze zijn z'n poot aan het uitdraaien...

MORPHEUS 7 februari 2011 21:04

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roderik (Bericht 5283239)
Volgens mij het laatste.

nog een paar pluimen.

JP Coen 8 februari 2011 09:04

Belgen moeten heel wat doen om aan een regering te komen.
* baard laten groeien
* geen sex
* voortdurend roepen constructief te zijn
* voortdurend roepen dat er dringend een regering moet komen
* voortdurend roepen dat het niets zal worden
* koning en kardinaal met hun aanhang ,dagelijks laten bidden.

Waarschijnlijk is het de duivel die er mee speelt.

Gwyndion 8 februari 2011 09:46

Wanneer EDR extreem positief ben ben ik wantrouwig. MR en PS die de beste vrienden spelen is nooit een goed teken. Gaan we nu trouwens naar een formule van 8/9? Anders kan MR geen eisen op tafel leggen wat Reynders, Mangain etc. echter wel insinueren. Als de MR erbij gehaald wordt zit wel quasi gans FR aan tafel...zou zijn voor- maar vooral nadelen hebben denk ik.

patrickve 8 februari 2011 10:11

Ik denk dat het antwoord op de titel van deze draad is:

ze zijn constructief bezig hem een pootje te lichten :-)

Herr Flick 8 februari 2011 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 5283323)
nog een paar pluimen.

Da waals kieken ziet er met de dag slechter uit, ... ;-)

Ze zijn hem niet alleen ne poot aan het uitdraaien, ze zijn hem ne kloot aan het aftrekken ook .

De rooi willen en zullen aan de macht komen, blijven, ... de vetpotten lonken en voor toch iets of wat machtbasis te hebben willen ze de als groenen gecamoufleerde communisten bij.

Alle middelen zijn goed, en his royal lowenis, speelt mee om zijn troontje te behouden.

JP Coen 8 februari 2011 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 5284176)
Wanneer EDR extreem positief ben ben ik wantrouwig. MR en PS die de beste vrienden spelen is nooit een goed teken. Gaan we nu trouwens naar een formule van 8/9? Anders kan MR geen eisen op tafel leggen wat Reynders, Mangain etc. echter wel insinueren. Als de MR erbij gehaald wordt zit wel quasi gans FR aan tafel...zou zijn voor- maar vooral nadelen hebben denk ik.

Als de vos de passie preekt, boer pas op je kippen.

Qab 8 februari 2011 19:17

Qab 8 februari 2011 19:21

Boduo 9 februari 2011 09:35

Constructief ?
Volgens O. Paasch uit de oostkantons zijn de Waalse politiekers buitengewoon DESTRUCTIEF !!!

Glenneke 9 februari 2011 16:56

Citaat:

Ik denk dat het antwoord op de titel van deze draad is:

ze zijn constructief bezig hem een pootje te lichten
Dat gaat het worden. Allé laten we eerlijk zijn 2 weken dat is vragen om te mislukken, daarom dat BDW ook niet gelukt is (10 gaen dacht ik). VDL heeft wel 100 dagen gekregen (het 10-voudige)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be