![]() |
Zijn de politieke leiders constructief,of zijn ze bezig Reynders pootje te lichten?
Volgens mij het laatste.
|
Welnee, ze zijn z'n poot aan het uitdraaien...
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Belgen moeten heel wat doen om aan een regering te komen.
* baard laten groeien * geen sex * voortdurend roepen constructief te zijn * voortdurend roepen dat er dringend een regering moet komen * voortdurend roepen dat het niets zal worden * koning en kardinaal met hun aanhang ,dagelijks laten bidden. Waarschijnlijk is het de duivel die er mee speelt. |
Wanneer EDR extreem positief ben ben ik wantrouwig. MR en PS die de beste vrienden spelen is nooit een goed teken. Gaan we nu trouwens naar een formule van 8/9? Anders kan MR geen eisen op tafel leggen wat Reynders, Mangain etc. echter wel insinueren. Als de MR erbij gehaald wordt zit wel quasi gans FR aan tafel...zou zijn voor- maar vooral nadelen hebben denk ik.
|
Ik denk dat het antwoord op de titel van deze draad is:
ze zijn constructief bezig hem een pootje te lichten :-) |
Citaat:
Ze zijn hem niet alleen ne poot aan het uitdraaien, ze zijn hem ne kloot aan het aftrekken ook . De rooi willen en zullen aan de macht komen, blijven, ... de vetpotten lonken en voor toch iets of wat machtbasis te hebben willen ze de als groenen gecamoufleerde communisten bij. Alle middelen zijn goed, en his royal lowenis, speelt mee om zijn troontje te behouden. |
Citaat:
|
![]() |
![]() |
Constructief ?
Volgens O. Paasch uit de oostkantons zijn de Waalse politiekers buitengewoon DESTRUCTIEF !!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be