![]() |
Eindelijk een deftige convertable laptop gevonden.
Ik denk dat ik de HP TouchSmart tm2t ga bestellen in de toekomst.
Aangezien mijn laptop een oud beestje is ben ik op zoek naar een opvolger. Nu met de huidige hype van tablet's was ik wel benieuwd of een tablet niet beter zou zijn. Voor de klas zou het ideaal zijn Na vele internetopzoekingen had ik bijna de hoop opgegeven. De meeste tablets die uitkomen draaien op android en dat zegt me niet echt veel. Een iPad is te duur vind ik voor wat het aanbiedt. Nu zag ik deze week de HP TouchSmart tm2t staan op de amerikaanse website van HP (in de Benelux blijkbaar niet verkrijgbaar.) Het is goedkoop, heeft een toetsenbord en kan office draaien. Wat me het meeste bevalt is de pen, zeer handig in de klas om notities te maken. Echter de keuze is nog niet definief, dus vraag ik me af wat jullie zouden bestellen en waarom? HP TouchSmart tm2t ![]() |
Hebt ge het nodige voor redelijk grafische applicaties? Zo nee zou ik gewoon een lichtere tablet kopen, tenzij ge echt een toetsenbord wilt hebben.
|
Citaat:
Grafisch zou ik photoshop elements willen installeren. Daarom dat ik deze laptop dan ook als ideaal beschouw. Maar suggesties zijn altijd welkom. |
Er is ook iets gelijkaardigs uit van Lenovo ,
|
Citaat:
Bovendien is de Lenovo duurder hoewel ik moet toegeven dat Lenovo wel betere kwaliteit is. (proffesioneel) |
Citaat:
Alleen en dat heb je natuurlijk met een tablet, staat dat in no time vol vuile vingers he... |
Wat doet ge nu met zo'n ding?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-maar weinig winkels Lenovo verkopen in België en dat je dan op verkoop per correspondentie aangewezen bent. -heel wat modellen dus hier bijna niet te koop zijn. |
Citaat:
Mijn samenvattingen dienen behalve om te studeren ook als geheugensteun als ik iets niet goed weet. Een soort ecyclopedie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Succes ermee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be