![]() |
Heftruck is de zoveelste aandachtshoer van de week
Maar dan niet in zijn vorige thread. Die staat namelijk vol verouderde onzin.
|
Wat doet ge nu op het forum? Moet ge ni gaan werken in het stadspark?
|
Stomme vraag. Volgende!
|
Welk boek zou je me aanraden te lezen?
|
Citaat:
Maar eigenlijk weet ik zo niet meteen of er dingen zijn die ik lees die jij interessant zou vinden. En veel brol die ik achteraf gezien niet meer opnieuw zou lezen. Ik lees tegenwoordig te weinig boeken en te veel op 't internet, denk ik. |
Waarom ben jij een aandachtshoer?
|
Citaat:
Ik verveel mij. Schonen avatar trouwens. |
-Wat is je favoriete dessert?
-Hoeveel is allah²-god³/Demper²? |
Citaat:
Maar ik ben vooral een chocoladehoer. Daar kunt ge dus maar weinig mis mee doen. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nog enkele vragen: Wat is uw levensdoel? Welke groente lust je echt niet? Aan wie of wat heb je de pest? De mooiste man ter wereld is ............ Wat jouw lievelingsprogramma op tv? Wanneer ben je voor het laatst gaan shoppen en wat kocht je toen? Vlamingen zijn .............. (vul aan) Citaat:
|
-Scheer je je oksels?
-Welk parfum gebruik je? |
Citaat:
Mijn levensdoel zal zijn wat ik verwezenlijkt zal hebben. Laten we het bescheiden houden: het bewerkstelligen van complete sociale revolutie aan de hand van veranderde krachtverhoudingen door toedoen van technologische tools & en een woonst van een aantal verdiepingen in een deftige wolkenkrabber, om pseudo-decadente feestjes te organiseren. :-P Citaat:
Citaat:
God, wat een saai antwoord. Ik heb de pest aan zelfverklaarde rationalisten en alles wat creativiteit en spontaniteit kapotmaakt. Citaat:
Verder zou ik het echt niet weten. Organiseer een quizavond over modellen en ik verlies gegarandeerd. ;-) Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als het hier om parfum-advies van homo's gaat dan ga ik je moeten teleurstellen. |
-Heb je seksspeeltjes, zo ja: welke?
-Ben je ooit lastig gevallen door moslims die niet moeten weten van homofilie? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee, natuurlijk niet. :? Gaan ge ook nog leuke vragen stellen? |
-Stel we nemen je gevangen.
We gaan je haar verven en jij moet de kleur kiezen. rood, geel of bruin? -Je bent nog altijd gevangen. Je mag van hieronder 1 ding kiezen dat je een hele week moet eten. Wat kies je? 1)gefermenteerde tofu 2)bevroren viandel 3)bruine suiker 4)platgekookte wortels 5)knoflookbollen 6)vanille stokken |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Eerst aan likken totdat ze ontdooit is? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be