![]() |
Rechtszaak voor Top Gear
U hebt gehoord, een rechtzaak tegen Top Gear.
Citaat:
Citaat:
De vrouw in kwestie laat zien dat ze geen spottende humor verdraagt als het gaat over haar eigen volk gaat. Iedereen die Top Gear bekijkt weet dat men in het programma elk volk stereotypisch benadert. De vrouw in kwestie zweeg toch wanneer men met de Engelsen lachten. Toen heeft ze geen klacht ingedient. Blijkbaar mag men volgens mevrouw wel lachen met engelsen maar niet met mexicanen. Zou de vrouw zelf een raciste zijn? Zo te zien wel. |
Bah, wat een zever van mensen met veel te lange tenen. Zowat iedere bevolkingsgroep en ieder land is al eens bespot door top gear. Ik denk dat je moeite moet doen om een aflevering te vinden waar ze dat niet doen. Zelfs de Belgen zijn al eens aan bod gekomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was een goeie aflevering. |
Mexicanen zijn bijgevolg niet alleen 'lui, waardeloos en winderig', maar ook nog eens gespeend van humor. 'Achterlijk rund', 'scheve lavabo' en 'garnalenbrein' zijn dagelijks gebruikte liefkozingen ten huize Jukes. Moet ik nu een proces verwachten van mijn huisgenoten? Of mag er nog eens gelachen worden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be