![]() |
Brussel overspoeld
Werpt dit een ander licht op de discussie rond Brussel?
Citaat:
8-) |
Niet het aantal faillissementen is belangrijk, maar het is veel interessanter te weten waarom ze failliet gaan.
|
Citaat:
|
Hou er ook rekening mee dat er een heleboel hun zetel hebben in broekzele om zoveel mogelijk belastingcontrole te omzeilen, ...
|
Citaat:
|
Zijn er nota bene nog handelszaken die niet faillet zijn in Brussel?
|
Citaat:
In Brussel zijn er veel minder controles dan ergens anders. Waarom dacht je dat het vol zit met maatschappelijke zetels in Brussel? Niet omdat je graag alle dagen in de file staat hé? Iedere ondernemer weet dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De vraag is eerder : wat is er van Brussel nog over.
De laatste keer dat ik er noodgedwongen moest door rijden, leek het wel of ik door oorlogsgebied reed. Vuil, vies en enkel nog groezelige winkeltjes die niets meer te maken hebben met de bruisende hoofdstad van weleer. Je moet wel gek zijn om daar nog een zaak te beginnen... |
Citaat:
Ligt het aan mij, of zou je net niet eerder het omgekeerde verwachten: dat men in de provincie lakser is en minder controleert? |
Citaat:
Ik wil die job van de arme ambtenaar, die overal de deur tegen zijn gezicht krijgt en dagelijks 'racist' wordt genoemd, net hebben.. Het ministerie van financiën is daar perfect op z'n plaats. Bij de rest van de foefelaars ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vertel het eens... |
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be