![]() |
peiling: De Wever meest ideaal, Gennez minst positief en Dewinter minst betrouwbaar
|
verkiezingen NU !!!! :lol:
:cheer: :cheer: |
Zo hoort ge het eens van een ander.
|
Als dit zo doorgaat kan er binnen een jaar of 20-30 wel een standbeeld vanaf voor Bart dunkt me.
|
De Vlaming begint gewoonweg na te denken en de ouwe truukskes werken nie meer. De ware ontvoogding begint in eigen streek. De Wever is waarschijnlijk de schuldige.
Vergeet niet dat alle partijen behalve NVA de laatste maanden enorm veel zichzelf tegenspreken. En vooral de sossen gaan af als een gieter. |
Mooi :-D
|
Eens zien of dat op deredactie.be gaat verschijnen.
|
haha!
denkt gij nu echt dat de sossen-zender dat gaat publiceren? die proberen angstvallig hun keutel op te houden dat dit artikel niet teveel verspreid gaat raken, anders bewijst het nog maar eens hoe partijdig en subjectief de VRT is. |
Genez eerlijk en betrouwbaar, ... dat is toch gewoon om u te bescheuren, ...
|
![]() |
Tiens, Dewinter het minst betrouwbaar.
Dat had ik nu echt niet zien aankomen zie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi, het leven is mooi
|
5% kiesdrempel
10% marginaliteitsdrempel Die laatste komt dichter bij voor het VB. |
Citaat:
|
Ik voorspelde en voorspel bij een volgende verkiezing alleen maar winst voor de N-VA.
Ondanks de pogingen van de tegenstanders om hen bij elke gelegenheid te kleineren. Een mooie tijd voor Vlaanderen. We hebben er lang op moeten wachten. Laat de verkiezingen maar komen :cheer: |
De campagne houdt altijd risico's in, zelfs voor de partijen die op grote winst staan in de peilingen. Vraag maar eens aan Jean Marie Dedecker in 2009 ;-).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be