![]() |
Waarom geen reactie van islam vertegenwoordigers?
Waarom komt de islam bevolking die het goed voor hebben hier niet tegen in opstand? Zijn er eigenlijk die het goed voor hebben met ons?
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...e%25C3%25ABist Allochtonen, zou u mij verwijten dat ik anders ga denken over jullie en de Islam? |
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet van een onafhankelijkheidsstrijd (wie er gelijk heeft laat ik in het midden) geen immigratie en integratie-topic proberen maken. Dit hoort thuis in Internationaal. |
Zolang de matige moslims geen last hebben van fanatieke extremisten, waarom zouden ze dan moeten reageren? Om ons een plezierke te doen?
|
Citaat:
Citaat:
Kwamen de Amerikaanse en Engelse bevolkingen in opstand toen die landen eerst een UN-toestemming bekwamen (onder leugenachtige voorwendsels, WMD) om de Iraakse bevolking uit te hongeren en dat deden? (500.000 kinderen onder 5 jaar dood) -Toen ze daarna het land plat bombardeerden en binnenvielen? (méér dan één miljoen Iraakse burgers dood) Nee dus. Citaat:
Kwam de Deense of Nederlandse bevolking in opstand toen hun regeringen hieraan meededen? Nee dus. Kwam de Belgische (NAVO-partners) bevolking in opstand? Nee dus. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Westerlingen, zou u mij verwijten dat ik anders ga denken over jullie en de westerse "beschaving"? |
Citaat:
Dat mensen als u zich hier vragen bij stellen kan ik me goed voorstellen. Maar om nu iedereen over eenzelfde kam te scheren.. Het lijkt wel of U een uitvlucht zoekt om zo te kunnen meebrullen met de menigte. Verder, ga ik me niet excuseren voor de onnozelheden die 1 of andere klungel uitspookt. Of doet u dat wel wanneer een atheïst/katholiek iets verkeerds doet? Het enige dat wij kunnen doen is zeggen dat we deze zaken verwerpen. Meer valt er niet te doen, vrees ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat 'moslims' op zich geen groep is en dus ook geen afvaardiging nodig heeft. Blonde mensen hebben ook geen afvaardiging. Tuiniers hebben ook geen afvaardiging. Atheisten hebben ook geen afvaardiging. Mensen met een vals gebit ... ok, you get the drift |
Citaat:
|
Citaat:
Iedere socio-economische-ideologische groep heeft (nood aan en baat bij) een afvaardiging.. |
Citaat:
|
Citaat:
Soms wordt een groep een groep genoemd zonder dat die groep een afgevaardigde kan hebben. Kijk maar naar de werknemers. Daar zijn ook verschillende afgevaardigden van (soms totaal) verschillende meningen. |
Citaat:
... Citaat:
:lol: Mensen die kenmerken delen zullen zich - nu meer dan ooit - proberen te verzamelen in groepen (dank u facebook), waardoor een gezamelijk standpunt tegenwoordig simpeler is als vroeger. Dergelijke groepen zijn echter minder verweven met moeilijke maatschappelijke integratiekwesties als Islam. Ik ken geen tuiniers die beweren dat hun tuinen enkel toegankelijk zijn voor vrouwen. Of blondjes die brunettes weigeren een hand te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind niet dat iedere moslim zich moet verontschuldigen voor daden die hij/zij niet deed, en evenmin dat het Islamitsch middelveld in Vlaanderen dat moet doen voor misdaden gepleegd in Rusland.
We hebben hier al genoeg zever met sharia4, ik betreur het eerder dat het Islamitisch middenveld die problemen van radicalisering hier niet beter heeft aangepakt, en eigenlijk nu ook niet doet. Volgens mij komt die omdat het allemaal subgroepen zijn, er geen onderlinge samenhang is, maar desondanks was meer " actie" zeker mogelijk geweest;en ook nu nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be