![]() |
Rubriek "Maatschappij en Samenleving" aanpassen
Hierbij doe ik graag mijn voorstel om de naam van de rubriek "Maatschappij en Samenleving" te wijzigen.
Het is een onmiskenbaar feit dat er in West-Europees beleid "MultiCul" een serieuze vooruitgang heeft genomen. Bepaalde (invloedrijke) politici hebben het publiek "bekend gemaakt" dat MultiCul mislukt is. Maar het is eigenlijk nog een onmiskenbaar feit dat ze de MultiKwestie daarmee op het veld van de debatten hebben omhoog getrokken. De Europese gemeenschap is nu echt daarover effectief aan het debatteren. De website politics.be is een plaats waar mensen hun meningen vertellen. Op dit ogenblijk doen ze het ook natuurlijk, maar de vraag is of ze daaromtrent onder de juiste rubriek discuteren. Ik vind het correct om MultiCul kwestie aan te koppelen aan de rubriek "Maatschappij en Samenleving" omdat het over Multiculturele Samenleving gaat en de bovenvermelde rubriek hernoemen als "Maatschappij en Multiculturele Samenleving" of "Maatschappij, Samenleving en Multiculturele Samenleving". |
Maatschappij en samenleving is niet beperkt tot enkel multicul.
Daar komt toch heibel van en is 1 beerputrubriek meer dan teveel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed plan.
|
Citaat:
Ik zie geen reden van iets te wijzigen...maatschappij en samenleving is nu al te 'algemeen' om er nog wat bij te proppen...multicul is naar mijn mening een 100% zuiver integratiehoofdstuk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Samenleving is te algemeen..je kan in principe alles gaan inkapselen onder samenleving.. Samenleving zou eerder zelf opgesplitst mogen worden in bv. justitie,onderwijs,arbeid, gezondheid enz. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je over islam onder I&I praat, moet je logisch gezien ook over anti's daar thema's kunnen crieëren. Maar alles heeft zijn correcte plaats toch !? |
Tegen.
|
Citaat:
Ben je altijd tegen correcte voorstellen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De samenleving is in feite een multiculturele samenleving. DUs hoeft er ook geen aparte rubriek denk ik. |
Citaat:
Van 1 kant heb je gelijk... Multiculturele samenleving is integratie van alle culturen tesamen. Van een andere kant is het geen integratie, wel samenleving, zoals in de VS, in ex-Sovjet Unie enz. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be