![]() |
Ban flanelcondoom
Beste moderators,
Aangezien het voor mij en anderen onduidelijk is. Zou iemand even kunnen verduidelijken waarom Flanel gebannen is? En voor hoelang? Mvg. |
Citaat:
|
Citaat:
Weet jij misschien meer dan ik? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch niet die uitspraak over die explosieven ? Dat zou erg flauw zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Linkje ? |
Citaat:
|
Hiermee vraag ik de moderatoren of de administrator mij te verbannen! (het mag definitief zijn)
De Rode kleur is toch al een overtreding !? Als de inhoud van mijn post onvoldoende is om het als "te veel rood" te beschouwen, post ik later heel graag een Wikipedia-artikel over HET ROOD! |
Citaat:
|
Citaat:
Helemaal geen foute uitspraak. Nee, hij is vast gebannen om een inmiddels verwijderd bericht of omwille om een kwestie buiten het openbaar forum (misschien een PM-ruzie, wie weet). |
Hij wil gewoon een ban denk ik.
Hij doet erom. |
Waarschijnlijk Celebes die weer een bericht interpreteerde als "aanzetten tot geweld".
Flanelcondoom en ik waren niet de beste maatjes hier om als ik dit lees http://forum.politics.be/showthread....58#post5289658 dan zie ik geen enkele reden voor een ban. |
Flanelcondoom is berispt voor zijn herhaaldelijk dreigement om privégegevens van medeforummers bekend te maken. Dat zijn dreigement serieus te nemen is, heeft hij enige tijd al bewezen door het effectief te doen.
Gezien de banpunten die hij reeds had verzameld, is de ban definitief. En amnestie moet hij deze keer niet verwachten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be