Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   jaarvergadering BUB (https://forum.politics.be/showthread.php?t=150833)

MASTERLUKE 10 februari 2011 13:08

jaarvergadering BUB

Op 5 februari 2011 heeft de B.U.B. zijn nationale vergadering in Brussel gehouden. In totaal hebben 35 enthousiaste sympathisanten aandachtig geluisterd naar de uitleg over de structuren van onze partij, over ons unitaristisch programma en over de politieke geschiedenis van België.

35!!! Jawadde

Txiki 10 februari 2011 13:09

U bent lid van die club?

Bad Attila 10 februari 2011 13:14

Verkeerd subforum...

stropke 10 februari 2011 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MASTERLUKE (Bericht 5290552)
35!!! Jawadde

Welk congrescentrum hebben ze daarvoor gehuurd of kon het allemaal in het lokale stamcafé?

Zeno! 10 februari 2011 13:50

Nu weten we ineens uit hoeveel personen die "zwijgende (belgicistische) meerderheid" bestaat: 35 man.

Man, man!

ieperling 10 februari 2011 13:56

Dacht het niet Zeno

MASTERLUKE 10 februari 2011 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5290554)
U bent lid van die club?

Neen begot!

Zeno! 10 februari 2011 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ieperling (Bericht 5290651)
Dacht het niet Zeno

Ah kijk, nummer 36! ;-)

forzaflandria 10 februari 2011 15:06

36? De steile opmars van de BUB is niet meer te stoppen. Boek maar een paar tegels op het Tahrir-plein voor hun volgend evenement.

Jozef Ostyn 10 februari 2011 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MASTERLUKE (Bericht 5290552)
Op 5 februari 2011 heeft de B.U.B. zijn nationale vergadering in Brussel gehouden. In totaal hebben 35 enthousiaste sympathisanten aandachtig geluisterd naar de uitleg over de structuren van onze partij, over ons unitaristisch programma en over de politieke geschiedenis van België.

35!!! Jawadde

Fantastisch. waar vond u deze info?

Txiki 10 februari 2011 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MASTERLUKE (Bericht 5290652)
Neen begot!

Hazo. Ik dacht het even omdat je heel de tijd "wij" postte, zonder duidelijk te maken dat het over een stukje quote ging. ;-)

Vlaanderen Boven 10 februari 2011 15:12

Ik snap het niet. Die waren toch geïmplodeerd een paar jaar geleden? Staan ze nog steeds onder leiding van de incompetente Hans?

Txiki 10 februari 2011 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5290774)
Ik snap het niet. Die waren toch geïmplodeerd een paar jaar geleden? Staan ze nog steeds onder leiding van de incompetente Hans?

Wat maakt het uit? ;-)

Vlaanderen Boven 10 februari 2011 15:18

Nieuwsgierigheid. De kans dat er morgen een machiavellistisch genie opstaat in belgicistische kring is inderdaad eerder klein.

Gwylan 10 februari 2011 15:44

Eéns per jaar 35 man samenbrengen voor een “nationale vergadering” omschrijft BUB dus als “une réunion réussie”.

Let wel, op de foto zelf is welgeteld vijf man te zien in een kamertje van naar schatting hoogstens vier meter op vier, waarin dus overduidelijk nooit een vergadering met vijfendertig mensen kan plaatsvinden : http://www.unionbelge.be/?p=3184

De “vijfendertig man” zal dus wel andermaal flink overdreven zijn…

Villa Comedia 10 februari 2011 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan (Bericht 5290838)
Let wel, op de foto zelf is welgeteld vijf man te zien in een kamertje van naar schatting hoogstens vier meter op vier, waarin dus overduidelijk nooit een vergadering met vijfendertig mensen kan plaatsvinden : http://www.unionbelge.be/?p=3184

Op die foto is de te volgen strategie: met z'n allen lang genoeg kijken naar de landkaart om het land samen te houden.

Op het tafeltje achteraan staat een megafoon voor het geval de grote massa in het kamertje de man vooraan niet kan horen.

Bovenaan de foto vinden we een paar vreemde vlekken waarvan ik de oorsprong niet wil weten.

Vlaanderen Boven 10 februari 2011 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia (Bericht 5290912)
Op die foto is de te volgen strategie: met z'n allen lang genoeg kijken naar de landkaart om het land samen te houden.

Op het tafeltje achteraan staat een megafoon voor het geval de grote massa in het kamertje de man vooraan niet kan horen.

Bovenaan de foto vinden we een paar vreemde vlekken waarvan ik de oorsprong niet wil weten.

:lol:

Ik mis de BUB. Echt waar.

quercus 10 februari 2011 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5290923)
:lol:

Ik mis de BUB. Echt waar.

Er is niet alleen de B.U.B., maar ook nog België Plus, waar nogal wat BV's in zitten. Ondermeer Eyskens, Geert Van Istendael, Freddy Willockx, Willy Claes en ook (al of niet adelijke) vertegenwoordigers uit het financieel en industrieel establishment. Ik weet niet waar en wanneer die pipo's hun algemene vergadering houden. Misschien in de "Cercle de Lorraine".:lol:

Jozef Ostyn 10 februari 2011 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5290982)
Er is niet alleen de B.U.B., maar ook nog België Plus, waar nogal wat BV's in zitten. Ondermeer Eyskens, Geert Van Istendael, Freddy Willockx, Willy Claes en ook (al of niet adelijke) vertegenwoordigers uit het financieel en industrieel establishment. Ik weet niet waar en wanneer die pipo's hun algemene vergadering houden. Misschien in de "Cercle de Lorraine".:lol:

Ik denk dat u B-Plus bedoelt. Dat is toch een minder klownesk gezelschap. Neen, niemand kan de amusementswaarde van de BUB evenaren.

pinarello 10 februari 2011 16:48

Persoonlijk vind ik die BUB wat overroepen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be