![]() |
jaarvergadering BUB
Op 5 februari 2011 heeft de B.U.B. zijn nationale vergadering in Brussel gehouden. In totaal hebben 35 enthousiaste sympathisanten aandachtig geluisterd naar de uitleg over de structuren van onze partij, over ons unitaristisch programma en over de politieke geschiedenis van België.
35!!! Jawadde |
U bent lid van die club?
|
Verkeerd subforum...
|
Citaat:
|
Nu weten we ineens uit hoeveel personen die "zwijgende (belgicistische) meerderheid" bestaat: 35 man.
Man, man! |
Dacht het niet Zeno
|
Citaat:
|
Citaat:
|
36? De steile opmars van de BUB is niet meer te stoppen. Boek maar een paar tegels op het Tahrir-plein voor hun volgend evenement.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap het niet. Die waren toch geïmplodeerd een paar jaar geleden? Staan ze nog steeds onder leiding van de incompetente Hans?
|
Citaat:
|
Nieuwsgierigheid. De kans dat er morgen een machiavellistisch genie opstaat in belgicistische kring is inderdaad eerder klein.
|
Eéns per jaar 35 man samenbrengen voor een “nationale vergadering” omschrijft BUB dus als “une réunion réussie”.
Let wel, op de foto zelf is welgeteld vijf man te zien in een kamertje van naar schatting hoogstens vier meter op vier, waarin dus overduidelijk nooit een vergadering met vijfendertig mensen kan plaatsvinden : http://www.unionbelge.be/?p=3184 De “vijfendertig man” zal dus wel andermaal flink overdreven zijn… |
Citaat:
Op het tafeltje achteraan staat een megafoon voor het geval de grote massa in het kamertje de man vooraan niet kan horen. Bovenaan de foto vinden we een paar vreemde vlekken waarvan ik de oorsprong niet wil weten. |
Citaat:
Ik mis de BUB. Echt waar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Persoonlijk vind ik die BUB wat overroepen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be