![]() |
[size=7]1.[/size]Combinatie van de Prinsenvlag (Oranje-Blanje-Bleu) met de Vlaamse Leeuw. De oranje kleur kan ook beschouwd worden als een mix van de rode strook van de Nederlandse vlag en de gele achtergrond van de Vlaamse vlag.
![]() [size=7]2.[/size]Nederlandse vlag, gecombineerd met zwarte leeuw. ![]() [size=7]3.[/size]Visuele mix van Vlaamse leeuw met Nederlandse vlag, welke kleuren telkens gemengd werden met geel. ![]() [size=7]4.[/size]De Prinsenvlag ![]() [size=7]5.[/size]De huidige Nederlandse vlag ![]() [size=7]6.[/size]De vlag van de Benelux ![]() [size=7]7.[/size]De vlag van de Benelux in Prinsenvlag outfit. ![]() Welke zouden jullie kiezen als de vlag van Groot-Nederland? |
Ge zijt "GEEN" vergeten.
ER KOMT GEEN FEDERATIE DER NEDERLANDEN!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
Als de discussie u niet aanstaat, hoef je niet te posten en te stemmen, dat is uw goed recht. |
Zeker en vast: "drie"!
|
Citaat:
|
Ik ben geen voorstander van de Groot Nederlandse gedachten, maar ik vind vlag 3 wel mooi.
|
Nummer 2 vind ik...lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan toch nog liever ska :wink:
|
Citaat:
|
Ik zou gaan voor 2 met een kleinere leeuw en iets 'extra', een wapenschild of zo.
Nu is die leeuw te groot. Anders de beneluxvlag, maar dan ook weer iets verfijnder. Die leeuw daarop is te lomp en te lelijk. |
Of misschien de de geuzenvlag met de 'leo belgica' (;)) in de centrale cirkel. (ik twijfel of er nu wel een cirkel is, maar je kan ze altijd maken ;))
Maar 't beste zou iets volledig nieuw zijn, geïnspireerd op, en geen knip en plakwerk. |
Citaat:
|
Nummer 3 vind ik wel knap. Jammer genoeg worden deze kleuren geassocieerd met West-Afrikaanse bananenrepublieken. M.a.w. een ongelukkige keuze voor een staat die zich net van de Belgische bananenrepubliek verlost heeft.
Nummer 1 dan maar |
Nummer 2 lijkt me het beste.
|
Citaat:
|
Geen enkele van al die vlaggen. Alleen de oude zwarte Leo Belgicus past op een rode achtergrond (al dan niet gekroond met het aantal pijlen in de klauw overeenkomstig het aantal provincies van de nieuwe Verenigde Nederlanden).
|
Citaat:
|
Citaat:
Idd, de rattachisten slaan weer op hol met hun ideetjes waar 0,00002% van de bevolking achterstaan... :belg: :grootned: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be