Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Frank Vanhecke haalt zwaar uit naar Dewinter (https://forum.politics.be/showthread.php?t=150869)

De Prof 11 februari 2011 08:22

Frank Vanhecke haalt zwaar uit naar Dewinter

"Het stoort me erg dat ik na haar overlijden Filip Dewinter op radio en tv hoor verklaren dat Marie-Rose een groot talent was. Hij was degene die haar niet meer op zijn lijst wilde, hij heeft haar politieke carrière kapotgemaakt. Daarom vind ik dat hij nu zijn mond zou moeten houden. Zijn reactie is voor de familie en voor mij kwetsend en onnodig. Hij heeft een geweldige kans gemist om te zwijgen."

Gva.

Ja, in tegenstelling tot BDW die ook met Morel overhoop lag, heeft Bert toen ze nog leefde het op menselijk vlak terug goedgemaakt.

FDW komt nu zeggen dat het hem spijt.
Waar was hij toen ze nog leefde????

Anna List 11 februari 2011 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 5292599)
"Het stoort me erg dat ik na haar overlijden Filip Dewinter op radio en tv hoor verklaren dat Marie-Rose een groot talent was. Hij was degene die haar niet meer op zijn lijst wilde, hij heeft haar politieke carrière kapotgemaakt. Daarom vind ik dat hij nu zijn mond zou moeten houden. Zijn reactie is voor de familie en voor mij kwetsend en onnodig. Hij heeft een geweldige kans gemist om te zwijgen."

Gva.

Ja, in tegenstelling tot BDW die ook met Morel overhoop lag, heeft Bert toen ze nog leefde het op menselijk vlak terug goedgemaakt.

met Debie de bouwvergunning aan het vieren ? ... ge kunt ni overal zijn hé ...

tschoon verdiep 11 februari 2011 08:34

Ik heb het meer voor FDW dan voor FVH, maar inderdaad hier had Filipke beter zijne mond gehouden.

Txiki 11 februari 2011 09:23

Vanhecke krijgt van mij op menselijk vlak het grootste respect. En dat zal ik hem laten weten ook. Vandaag staat er in de krant een overlijdensbericht en mijn kaartje krijgen de nabestaanden in de bus.

Steben 11 februari 2011 09:37

Citaat:

exact mijn reactie gisteren :evil:
Vergeet niet dat FDW met de camera getrouwd is en daarmee een eigen ethiek heeft opgebouwd en dus niets anders gewoon is.

Citaat:

Ja, in tegenstelling tot BDW die ook met Morel overhoop lag, heeft Bart toen ze nog leefde het op menselijk vlak terug goedgemaakt.
mooi zo
dat moet emotioneel geweest zijn voor medestudenten van oudsher

Steben 11 februari 2011 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5292704)
Vanhecke krijgt van mij op menselijk vlak het grootste respect. En dat zal ik hem laten weten ook.

dat was in mijn ogen al lang zo.
Als je als een VIP Van Hecke uit het VB stapt moet je echt heel grote principes in het hart dragen.

omaplop 11 februari 2011 09:47

Ik vond dit direct al een hypocriete DW. Net of hij geen tijd had gehad om het goed te maken!!

MRM is toch niet plots en onverwacht gestorven!!

Steben 11 februari 2011 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 5292758)
Ik vond dit direct al een hypocriete DW. Net of hij geen tijd had gehad om het goed te maken!!

MRM is toch niet plots en onverwacht gestorven!!

DW stelt altijd alleen maar vast

plakker 11 februari 2011 09:58

Dat Dewinter had moeten zwijgen is wel waar, maar dat Van Hecke nogmaals een openlijke oorlog start in de media, en daar de naam van de nu populaire Morel voor gebruikt vind ik ook niet echt netjes.

Steben 11 februari 2011 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5292779)
Dat Dewinter had moeten zwijgen is wel waar, maar dat Van Hecke nogmaals een openlijke oorlog start in de media, en daar de naam van de nu populaire Morel voor gebruikt vind ik ook niet echt netjes.

misschien wel, maar die zit nu in überemotioneelland, dat zie je toch ook.

Fieseler 11 februari 2011 10:09

Citaat:

Gva.

FDW heeft zeer waardig een welgemeende hagiografie gegeven na het overlijden van MRM.
Ik snap niet waarom hij dat niet zou mogen doen als gevolg van fundamentele strathegische meningsverschillen uit het verleden.

Ik heb altijd een boontje gehad voor FVH, maar hier heeft hij, wellicht verblind door droefheid, de kans gemist om, nu hij de spotlights op zich gericht weet, de sereniteit te bewaren en niet na te trappen...

bartje 11 februari 2011 10:12

FDW had hier beter zijne mond gehouden, het is nooit goed gemaakt geweest tussen Marie-Rose en hem en haar nu zo plots komen ophemelen voor de camera vind ik niet erg netjes maar zelfs hier kan FDW het niet laten om te zwijgen.
En ik dacht dat ik dat nooit zou zeggen maar ook mijn diepste respect voor Frank Vanhecke; hij moet echt een gouden hart hebben en ja had nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen aangezien ik hem in zijn periode als VB voorzitter niet echt genegen was.
Ik zal dan ook mijn gevoelens van medeleven laten blijken via een kaartje.

plakker 11 februari 2011 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje (Bericht 5292802)
FDW had hier beter zijne mond gehouden, het is nooit goed gemaakt geweest tussen Marie-Rose en hem en haar nu zo plots komen ophemelen voor de camera vind ik niet erg netjes maar zelfs hier kan FDW het niet laten om te zwijgen.
En ik dacht dat ik dat nooit zou zeggen maar ook mijn diepste respect voor Frank Vanhecke; hij moet echt een gouden hart hebben en ja had nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen aangezien ik hem in zijn periode als VB voorzitter niet echt genegen was.
Ik zal dan ook mijn gevoelens van medeleven laten blijken via een kaartje.

Dus FDW en M-RM komen niet overeen over partijstandpunten, hebben voor de rest niets "bij te leggen", ze komen een camera op Dewinter z'n bakkes zetten en vragen zijn mening over Morel...
Had hij dan moeten zeggen dat het een trut was en ze niet goed overeen kwamen?
't Ging dat dan geweest zijn...
Morel is trouwens moeder theresa niet he, ze overdrijven een beetje in de media hoor.
Nu goed, ik zeg 't, 'k vind het jammer wat ze moeten meemaken heeft, en ze heeft hard gestreden. Ze heeft voor dat ze ziek werd goed werk geleverd in de politiek, maar haar nu plots de heengegane engel te gaan noemen of afschilderen vind ik er een beetje over.

Steben 11 februari 2011 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5292815)
Morel is trouwens moeder theresa niet he

beetje non argument he. Wie is dat wel?

FDW had beter:
1 een persbericht gestuurd
2 beweerd dat eerlijke politieke verschillen niet (meer) op hun plaats zijn

Zelfs Dillen zelve deed het beter bij Boudewijn.

plakker 11 februari 2011 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 5292820)
beetje non argument he. Wie is dat wel?

FDW had beter:
1 een persbericht gestuurd
2 beweerd dat eerlijke politieke verschillen niet (meer) op hun plaats zijn

Zelfs Dillen zelve deed het beter bij Boudewijn.

Dat zou inderdaad het beste geweest zijn.

Steben 11 februari 2011 10:25

Ge moest es weten hoezeer het kriebelt om zelf diep in de politiek te stappen.

plakker 11 februari 2011 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 5292828)
Ge moest es weten hoezeer het kriebelt om zelf diep in de politiek te stappen.

Dan moet ge dat doen Steben, ikzelf zou dat niet kunnen, 'k heb er de diploma's niet voor.
Maar als je ambities hebt moet je die nastreven en niet laten liggen voor "later", want de tijd gaat voorbij en je plannen blijven achter.

Steben 11 februari 2011 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5292832)
Dan moet ge dat doen Steben, ikzelf zou dat niet kunnen, 'k heb er de diploma's niet voor.
Maar als je ambities hebt moet je die nastreven en niet laten liggen voor "later", want de tijd gaat voorbij en je plannen blijven achter.

te weinig ervaring in achter de schermen werk mijn beste.
In een tv studiootje van leer trekken tegen alles wat krom zit is leuk, maar de tijd tussen die fait divers overbruggen is nog te ver weg.
En gewoon meedraaien om een resultaat neer te zetten kan je op zoveel meer terreinen. Partijpolitiek is interessant als je het gevoel hebt dat de meesten en vooral de top niet doet wat jezelf dacht en/of het het gevoel hebt het zelf beter te doen of een meerwaarde te zijn. Dat is in mijn "zuil" :D niet het geval (vandaag).

system 11 februari 2011 10:56

Citaat:

Gva.

Ik zeg het niet snel, maar hier heeft Dewinter niet helemaal ongelijk. Morel was niet altijd even gemakkelijk. En dus, de waarheid zal in in het midden liggen.

Waar Dewinter volgens mij ongelijk in heeft, is te beweren dat Morel een groot politiek talent was. Bij mijn weten, is er geen 'wetsvoorstel Morel' bekend. En moesten die al bestaan, dan zullen het er toch maar bitter weinig zijn. Ook sloeg ze de bal herhaaldelijk mis in discussies. Maar goed, een 'slecht' politica, was ze nu ook weer niet. Gewoon een goede middelmaat. Met de nadruk op middelmaat. Maar ze had wel iets 'flamboyants', dat is juist.

Fieseler 11 februari 2011 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5292609)
met Debie de bouwvergunning aan het vieren ? ... ge kunt ni overal zijn hé ...

onder de gordel...maar een "slip" tijdens de "scrimmage" is gouw gebeurd...én vergeven...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be