![]() |
Daytrading, zijn er forummers die daytraden?
Na talrijke simulaties, ben ik sinds maandag begonnen met daytraden.
Heb al zo een 40€ winst.:-D Ben natuurlijk heel voorzichtig. Welke is eigenlijk het beste en duidelijkste platform om op te handelen? |
|
Citaat:
Heb je veel om in te zetten zijn je winsten hoger dan dat je met 100€ moet spelen he. Je verliezen beperk je natuurlijk door stops te zetten, alhoewel ik dat niet doe voor bepaalde gronstoffen zoals olie, goud, platinium enz. |
Ik heb geen probleem met daytrading, alleen doen de banken je transacties niet gratis en zoveel stijgen aandelen ook niet op één dag. Ik vraag me af of dit meegerekend wordt in de big fish verhalen wanneer het gaat over beurswinsten, al dan niet via daytrading.
|
Ik heb wat fondsen en aandelen op de lange termijn staan, en heb nu toch al 20 % winst (begonnen juni 2008). Dat haal je niet op spaarrekeningen. Ik koop ook iedere maand bij voor een bedrag.
Als je risicovol belegt kan je meer halen nu, maar het is goed voor mij :) Daytraden, daar heb ik niet de tijd voor en volgens mij kan je daar ook goed mee in de zak gaan als een grote aandeelhouder opeens begint met zijn paketten aandelen op de markt te gooien. |
Citaat:
Het platina bleef maar stijgen zodat ik op een moment 1 600€ kwijt zou zijn moest ik verkocht hebben. Ik dacht eens moet dat zakken en heb alles laten staan momenteel sta ik op 306€ winst als het nu terug stijgt (verlies) verkoop ik, als het nog meer zakt (meer winst voor mij) behoud ik het. Ik verwacht dat mijn winst zeker zal oplopen tot 6 a 800€. |
Zijn er geen regels tegen daytrading tegenwoordig? Dacht dat er ingevoerd waren na de crisis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is Daytraden???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik investeer in gezwollen levers.
Op lange termijn dan wel |
Citaat:
Daytraden is handelen op de beurs via een broker, je koopt en verkoopt bv. aandelen en dit op korte termijn, zie je een aandeel stijgen ga je kopen zie je een aandeel dalen verkoop je. Zie je aandeel dalen verkoop je bv 1000 van die aandelen, zelfs zonder dat je die bepaalde aandelen bezit, als ze genoeg gedaald zijn koop je de aandelen die je verkocht hebt om te kunnen leveren. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn er eigenlijk beleggers ooit rijk geworden met daytraden? Er zijn genoeg mensen die op lange termijn kopen en verkopen rijk geworden zijn met als legendarische voorbeeld Buffett, maar bij de daytraders kan ik geen enkele mij voor de geest halen (of het is uit de verkoop van boeken en cursussen over daytraden).
Is hier ooit wetenschappelijk onderzoek naar gedaan? |
Citaat:
Ik koop voor 1000€ verlies 200 dus krijg ik maar 800 terug als ik verkoop. |
Citaat:
Toen konden er fortuinen gemaakt worden met short te gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be