![]() |
BHV-oplossing volgens Pierre-Yves Monette
Citaat:
|
ik zie echt niet in wat dit zou verhelpen.
|
Ik vind het op zich een interessante denkpiste, maar wat gebeurt er dan met die stukken afgesneden gemeentes? Krijgen Franstaligen hier dan faciliteiten of niet? En wat met de andere faciliteitengemeentes?
Pascal Smet heeft eerder al geöppert om Brussel uit te breiden met ook Waalse gemeentes, doch die stonden hier niet voor te springen... |
Citaat:
|
Dit is gewoon compleet van de pot gerukt. Zolang de franstaligen de grenzen blijven in vraag stellen komt er geen oplossing.
|
Citaat:
De pariteit afschaffen en vervangen door de democratische meerderheid, basta ! |
Citaat:
|
ja wat een goed idee!
Als de franstaligen hun VOORRECHTEN afstaan dan GEVEN WIJ EEN DEEL VAN ONS GRONDGEBIED OP?!? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De onwetendheid is het begin van alle kwaad,
waarom blijven tijd verspillen met idioten ? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat wel zeker is, is dat Vlaanderen geen aanspraak kan maken op Brussel indien België uiteenvalt. De enige onzekerheid die rest is de vraag wat de Brusselaars zelf zouden verkiezen: soort stadstaat of unie met wallonië. |
Niks Van Brussel Niet Uitbreiden
|
Landruil is altijd een slecht idee... gemeentes over verschillende regio's splitsen is dat ook. En deze landruil is slecht voor Vlaanderen en versterkt Wallo-Brux.
|
Citaat:
|
Deze lezersbrief las ik juist op Knack
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4948892268.htm Citaat:
|
Citaat:
Quod erat demonstrandum. |
Citaat:
Citaat:
Ik dacht dat dit forum ook informatief mocht zijn. Moet ik in het vervolg toestemming vragen om zaken te posten die niet naar jouw goesting zijn? Waarom kan iemand niet iets posten ZONDER dat hij er akkoord mee moet zijn? zure mensen >_> |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be