![]() |
Peiling februari 2011
Een nieuwe peiling van de Waalse krant l'Avenir
CD&V verliest héél fors en zou nog amper 12,9 % van de stemmen halen, N-VA zou dat verlies van CD&V inpikken en zou op 33 % komen; ook open VLD zou verder verliezen, Groen en SPA zouden min of meer stabiel blijven. In Wallonië zou alles min of meer hetzelfde blijven... jaja op naar nieuwe verkiezingen met deze peiling... het blijven peilingen maar toch hé. |
Zonder bron is dit topic waardeloos.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor 't overige: het zal waarschijnlijk ook CD&V een beetje meer aan 't denken zetten nu misschien wel eens zou durven blijken dat het rentmeesterschap van broeder Yves toch niet echt lijkt aan te slaan. |
De kwestie IPA is nog niet ruim aan bod gekomen. Ik ben eens benieuwd wat dat gaat geven.
|
Voorlopig mag Reynders echter voortdoen. Het 2-sporenoverleg lijkt vorm te krijgen.
![]() |
Citaat:
Het is opvallend dat het Ieper van Leterme de eerste en enigste plaats van Vlaanderen is waar er al een kartel bestaat voor de gemeenteraadsverkiezingen. Dus ook Leterme zelf hinkt op twee poten. |
Citaat:
|
Ik kan niet geloven dat de groenen en sossen stijgen.
|
Citaat:
Ik durf toch te hopen dat niemand dit echt serieus neemt???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is een polarisatie bezig in Vlaanderen tussen de anti-natoinalisten en de nationalisten en de CD&V zit daar met haar enerzijds anderzijds verhaal nogal in een spreidstand. Ze zijn te gematigd en onbetrouwbaar voor de echte nationalisten en bon als mensen moeten kiezen voor het copy of het origineel dan kiezen ze voor het origineel. Anderzijds zijn ze te radikaal voor veel mensen binnen de christelijke arbeidersbeweging. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be