![]() |
Thread necromancy
Citaat:
|
Het is 'necroposting' in het schoon forums. :p
Is een 'algemeen' probleem, als het een ouder topic betreft mét inhoud kan men gerust doorpraten maar oudere topics mogen eigenlijk na een bepaalde tijd automatisch gesloten worden imo. |
Citaat:
|
Vergeefse moeite, enige redelijkheid van die 2 mods en een halve paardenkop die hier nog rondhangen verwacht ik niet meer..
|
Soms is dat wel leuk hoor.
|
Citaat:
Ik starrtte ooit ergens een draad over de capriolen van Meneer Geert Bourgeois. Als er nu na onderzoek info komt bovendrijven over deze aantijgingen kunnen we gewoon het draadje weer oppakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Keuze 1 genomen, ik wil er nog aan toevoegen dat het openen van nieuwe draden met hetzelfde onderwerp ook lastig is daar er dan opnieuw alle argumenten boven komen.... maw heel de discussie weer van 0 begint.
|
Als het grappig, nuttig of zelfs maar voordelig is, waarom niet?
Als je die zombie-draad niet wil, lees je die toch gewoon niet. Echt concequent ben je wel niet he raf. In 99,9% van je draden roep je op tot tolerantie, gedogen, vergeven, enzoverder... Maar over iets wat je zelfs niet kan deren, daar ga je de Deepeco toer op. |
Citaat:
|
neen, het moet kunnen, bvb in onderstaande draad: ik kaartte het onderwerp aan toen de zaak aan het licht kwam, en nogmaals drie jaar later toen er een rechterlijke uitspraak was in de betrokken zaak.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=92207 |
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: maar dat is niet hetzelfde als een draad waarin al vijf jaar niets meer gezegd is even oprakelen met zinnige praat als: "het is hier nogal eens stil, he, mannen". |
Altijd toelaten :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die hebben het niet echt op 2 jongens (of meer) die samen dingen doen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be