![]() |
Verkiezingen in mei
Zijn jullie die vijf procent meer voor N-VA? :roll:
Voor wie gaan jullie kiezen? |
Wie gaat nu nog aansturen op verkiezingen?
|
Er staan peilingen in het subforum "verkiezingen 2010". Neem daar eens een kijkje zou ik zeggen.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij is de ganse tijd achter open-vld en cdenv blijven staan. Nochtans wist zij wat er in dat park gebeurde. Niet zolang geleden nog een Blankenbergs lid tegengekomen van zeer hoge leeftijd. Ze is al huilend in mijn armen gevallen denkend aan de goede clubwerking dat door het Blankenbergs bestuur met een complot werd vernietigd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als Bart niet snel meedraait zal het zonder 'm zijn. Jij en ik weten dat al, de vraag is of Bart het beseft ? |
Citaat:
|
Citaat:
Morgen zal alles weer goed zijn en zal uw Belgiqueske weer draaien als nooit tevoren! (vergeet wel niet enkele tonnen smeerolie te bestellen om de boel draaiende te houden!) |
Citaat:
Zeker niet als dit ook nog eens op parkgronden (parkgebied-openbaar domein) gebeurd die bestemd zijn voor allen. Als politieke formatie reageer je daar op, zoiets laat je niet gebeuren. Dat deed N-VA en sp-a in Blankenberge dus wel. En wat ik nu juist bedoel, kwestie van geest, is dat als een formatie daar niet op reageert in Blankenberge, is er veel kans dat zij dat elders ook niet zal doen. Dus is mijn mening tegenover die formatie idem dito, dat het nu over gemeenteraadsverkiezingen gaat of Federaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Na de opmerkingen over Morel zijn verkiezingen overbodig. Gelijk kappen die zaak en splitsen. Gelukkig hoef ik niet meer te stemmen en indien wel nog had ik het niet gedaan: direct naar Beatrix gerend en politiek asiel aangevraagd. :x
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be