Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Verkiezingen in mei (https://forum.politics.be/showthread.php?t=150933)

RASPOUTINE 12 februari 2011 14:45

Verkiezingen in mei

Zijn jullie die vijf procent meer voor N-VA? :roll:
Voor wie gaan jullie kiezen?

bgf324 12 februari 2011 14:50

Wie gaat nu nog aansturen op verkiezingen?

poekieJ 12 februari 2011 14:52

Er staan peilingen in het subforum "verkiezingen 2010". Neem daar eens een kijkje zou ik zeggen.

Citaat:

Wie gaat nu nog aansturen op verkiezingen?
Die vraag is relevanter. Ik zie niet in wie daar (buiten de NVA) nu voordeel bij zou hebben. Alleen is de vraag dan, wat men volgende week dan wel gaat doen. Of wanneer Didier heeft vastgesteld dat het bij hem ook niet lukt.

Pilleke 12 februari 2011 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE (Bericht 5295671)

Ik ga stemmen voor de N-VA.

RASPOUTINE 12 februari 2011 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke (Bericht 5295702)
Ik ga stemmen voor de N-VA.

Ik zou wel willen maar N-VA Blankenberge heeft onze sportclub niet de minste hulp aangeboden.
Zij is de ganse tijd achter open-vld en cdenv blijven staan.
Nochtans wist zij wat er in dat park gebeurde.
Niet zolang geleden nog een Blankenbergs lid tegengekomen van zeer hoge leeftijd. Ze is al huilend in mijn armen gevallen denkend aan de goede clubwerking dat door het Blankenbergs bestuur met een complot werd vernietigd.

poekieJ 12 februari 2011 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE (Bericht 5295731)
Ik zou wel willen maar N-VA Blankenberge heeft onze sportclub niet de minste hulp aangeboden.
Zij is de ganse tijd achter open-vld en cdenv blijven staan.
Nochtans wist zij wat er in dat park gebeurde.
Niet zolang geleden nog een Blankenbergs lid tegengekomen van zeer hoge leeftijd. Ze is al huilend in mijn armen gevallen denkend aan de goede clubwerking dat door het Blankenbergs bestuur met een complot werd vernietigd.

Het gaat niet om gemeenteraadsverkiezingen he.

RASPOUTINE 12 februari 2011 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5295732)
Het gaat niet om gemeenteraadsverkiezingen he.

Dat is juist, maar is daarom de geest binnen een partij anders?

poekieJ 12 februari 2011 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE (Bericht 5295737)

Wat bedoel je exact?

Henri1 12 februari 2011 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE (Bericht 5295671)

WIe gaat die dan uitschrijven ?
Als Bart niet snel meedraait zal het zonder 'm zijn.

Jij en ik weten dat al, de vraag is of Bart het beseft ?

lollysticky 13 februari 2011 03:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE (Bericht 5295737)

nationale politiek =/= lokale politiek... :/ De thema's liggen volledig anders, de kandidaten zijn 'dichterbij' waardoor je vaak een hevigere anti of pro reactie krijgt. Ik zie mij perfect op een andere partij dan de NVA stemmen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen indien die partij de lokale belangen (in mijn ogen dan) beter zal vertegenwoordigen...

lollysticky 13 februari 2011 03:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5295869)
WIe gaat die dan uitschrijven ?
Als Bart niet snel meedraait zal het zonder 'm zijn.

Jij en ik weten dat al, de vraag is of Bart het beseft ?

Blijven hopen Henri!
Morgen zal alles weer goed zijn en zal uw Belgiqueske weer draaien als nooit tevoren! (vergeet wel niet enkele tonnen smeerolie te bestellen om de boel draaiende te houden!)

RASPOUTINE 14 februari 2011 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5295766)
Wat bedoel je exact?

Als een sportclub door een bepaalde (overheid) partij (en) plotseling zonder locatie wordt gezet, dat is niet aanvaardbaar.
Zeker niet als dit ook nog eens op parkgronden (parkgebied-openbaar domein) gebeurd die bestemd zijn voor allen.
Als politieke formatie reageer je daar op, zoiets laat je niet gebeuren.

Dat deed N-VA en sp-a in Blankenberge dus wel.

En wat ik nu juist bedoel, kwestie van geest, is dat als een formatie daar niet op reageert in Blankenberge, is er veel kans dat zij dat elders ook niet zal doen.
Dus is mijn mening tegenover die formatie idem dito, dat het nu over gemeenteraadsverkiezingen gaat of Federaal.

Tejokus 14 februari 2011 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5295700)
Er staan peilingen in het subforum "verkiezingen 2010". Neem daar eens een kijkje zou ik zeggen.

Die vraag is relevanter. Ik zie niet in wie daar (buiten de NVA) nu voordeel bij zou hebben. Alleen is de vraag dan, wat men volgende week dan wel gaat doen. Of wanneer Didier heeft vastgesteld dat het bij hem ook niet lukt.

De PS natuurlijk en alle Waalse partijen.

poekieJ 14 februari 2011 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE (Bericht 5300807)
Als een sportclub door een bepaalde (overheid) partij (en) plotseling zonder locatie wordt gezet, dat is niet aanvaardbaar.
Zeker niet als dit ook nog eens op parkgronden (parkgebied-openbaar domein) gebeurd die bestemd zijn voor allen.
Als politieke formatie reageer je daar op, zoiets laat je niet gebeuren.

Dat deed N-VA en sp-a in Blankenberge dus wel.

En wat ik nu juist bedoel, kwestie van geest, is dat als een formatie daar niet op reageert in Blankenberge, is er veel kans dat zij dat elders ook niet zal doen.
Dus is mijn mening tegenover die formatie idem dito, dat het nu over gemeenteraadsverkiezingen gaat of Federaal.

Ik vind persoonlijk niet dat een nationale partij verantwoordelijk gesteld kan worden voor wat bepaalde leden daarvan doen in een gemeente (er zijn namelijk honderden gemeenten in Vlaanderen), en daartegen optreden zou onbegonnen werk zijn. Dan moet je tientallen mensen gaan aanstellen om de beslissingen en dossiers in elke gemeente op te volgen, onafhankelijk van de lokale partijleden.

Citaat:

De PS natuurlijk en alle Waalse partijen.
Goed genoeg voor mij.:-P

stropke 14 februari 2011 23:18

Na de opmerkingen over Morel zijn verkiezingen overbodig. Gelijk kappen die zaak en splitsen. Gelukkig hoef ik niet meer te stemmen en indien wel nog had ik het niet gedaan: direct naar Beatrix gerend en politiek asiel aangevraagd. :x

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be