![]() |
Wie wordt premier van de nieuwe federale regering?
Di Rupo heeft al aaangetoond niet geschikt te zijn voor deze functie.
|
Citaat:
|
Betere vraag is: wie WIL er premier worden
en dan zie ik maar twee mensen: 1) Didier (maar dit zal niet toegelaten worden door nr 2 op de lijst) 2) Di Rupo 3) Leterminator? |
Ah, zit er een regering aan te komen dan ?
|
Citaat:
|
geen regering, dus ook geen premier.
|
Ik heb op Andere gestemd, want er komt namelijk geen regering.
Als we die optie dan toch overwegen, ga ik voor Leterme. |
Citaat:
|
Er komt geen regering meer.
|
4. Andere: wie dat weet ik niet.
Maar er komt geen regering met N-VA, dus De Wever zeker niet. Ik denk dat CD&V de N-VA nu niet meer kan lossen dus, en dan durft OVLD het niet alleen - geen nieuwe premier. Moest CD&V toch zwichten: Vanackere Moest enkel OVLD zwichten: Vanhengel Di Rupo heeft getoond dat hij niet geschikt is, zoals hierboven gezegd, maar in BE is dat geen rede om iets niet te worden helaas. Maar als er een regering komt, zonder N-VA, moet een Vlaming premier worden. Dus geen Di Rupo. Reynders: Umm, tja ik denk dat Michel jr (toch voorspelbaar die liberalen he) het hem niet gunt, en ik ben helemaal zeker dat Di Rupo het hem totaal niet gunt; die zou nog liever zout in zijn eigen ogen strooien... |
Citaat:
los van de partij waar ze voor staan, maar die twee die je opnoemt, die hebben toch het charisma van een zak aardappelen? Vanhengel is dan nog een gradatie erger dan Vanackere... |
nooit meer! hoera :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NB: Ik hoop niet dat het zo gaat he, ik denk het alleen maar... |
Citaat:
|
Citaat:
:x |
Citaat:
|
Een militaire regering als het te lang duurt ? In Egypte heeft men dat ook.
|
Nieuwe verkiezingen en dan een regering op basis van het aantal voorkeurstemmen !
En een Vlaamse en een Waalse eerste minister! Zou dat geen oplossing zijn? Dan hebben we een regering en veel doen moeten ze toch niet, vermits de regio's tegen dan over de meeste bevoegdheden beschikken!! Nooit geen discussies meer over de samenstelling van de federale regering!!! En de bevolking zou dus echt wel inspraak hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be