![]() |
Inno zijn beurt...
De week is reeds lang voorbij en er is nog steeds geen nieuw topic geopend. Pünktlichkeit is hier ver te zoeken.
Het is nu Inno zijn beurt, laat je volledig gaan. |
Wat eet je graag bij je rijst?
Drink je probioticadrankjes? |
En hoe oud ben jij eigenlijk?
|
Waar is da feestje?
|
Hoi Inno, mijn vraagjes:
Wat doe je van beroep? En ligt dat in de lijn van je studies? Ben je getrouwd? Kinderen? Waarom of waarom niet? |
Ben je altijd zo happy als uw avatar laat vermoeden?
|
Zijn Israëli's een volk?
IJsjes of pak friet? |
Citaat:
Probioticadrankjes? neen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben getrouwd en heb 1 zoon. Waarom ik getrouwd ben? Ik zou het niet anders willen. Wat kinderen betreft wil ik er best nog een paar. |
Citaat:
|
Citaat:
FRIET, ik heb een frietverslaving. Gelukkig is mijn vrouw er. Maar tijdens mijn studies toen ik op kot zat at ik ongeveer 4 keer per week friet. Ik kon niet koken en was er te lui voor. |
Citaat:
Favoriet biertje? Wanneer wist je dat je vrouw de ware was? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Af en toe lees ik in de weg van St - Escriva. De laatste die ik VOLLEDIG gelezen heb is hoogland van Dr. Victor Leemans. Tegenwoordig kan ik mij niet zo goed concentreren, maar eenmaal ik weer helder van geest ben ga ik nog eens het nieuwe testament lezen en eens beginnen aan de wereld als wil en voorstelling van Schopenhauer. Ik drink geen alcohol. Wel ze was de eerste vrouw waaraan ik iedere dag dacht, waar ik constant mee wou praten en waarbij het supergoed klikte. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be