![]() |
Flutrevolutie
We leven in revolutionaire tijden. Na Tunesië en Egypte is blijkbaar de vlam overgeslagen naar ons landje. Donderdag breekt in ons land de frietrevolutie uit. Deze jonge idealistische revolutionairen achter hun barricade van bierkratten en frietzakken vragen ook onze steun!
Organisator: Naam: Niet in onze Naam Jong Website.: http://www.nietinonzenaam.be Organiseer je binnenkort zelf een activiteit ? Laat het ons hier weten ! Wat had U gedacht van een Flutrevolutie? 1flut: de -woord (mannelijk) & het -woord waardeloos spul, bijv. slappe koffie; 2flut: 1) Belabberd 2) Een vent van niets 3) Niets 4) Onbenullig 5) Onbetekenend 6) Prul 7) Rotzooi 8) Slappe drank 9) Slappe koffie 10) Slappe thee 11) Slappe thee of koffie 12) Van geringe betekenis 13) Waardeloos ... |
die mensen zijn zo vol van 'niet in onze naam'
wel hun initiatief is ook niet 'in mijn naam'... willen ze dit dan ook aub vermelden? Of telt 'nie in onze naam' enkel als je voor de moreel-superieure pro-belgjes stemt? |
Frietrevolutie... niet in mijn naam! Geef die studenten hun portie aandacht en laat dat circus verdertrekken, alstublief.
|
De frietrevolutionairen zijn te vergelijken met de Moebarak-aanhangers in Egypte: voorstanders van het establishment en het handhaven van de gevestigde macht tegen de roep tot vernieuwing in.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Organisatie 'Flutrevolutie' komt met politieke eisen Ik denk dat de volgelingen van de flutrevolutie eerder voorstander zij van: Citaat:
(Teksten om redactionele reden ingekort) Citaat:
|
De laatste stuiptrekkingen van de Belgicisten voordat het land uiteenspat.
:BIG: |
Het is belachelijk. Er wordt donderdag een feest georganiseerd in Gent om het wereldrecord te vieren. Er werd gezegd dat dit ZONDER politiek statement zou gebeuren. Ik was van plan om daar een pintje te gaan drinken, maar wat lees ik vandaag? De organisatoren maken er nu plots een pro belgie manifestie van. De schaamte voorbij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Go Belgium :rofl:
|
Kijk sommige slaven worden eenmaal ongerust als ze dreigen bevrijdt te worden, net zoals een canarie niet meteen zijn kooi ontvlucht omdat de deurtje open staat. Zeker voor simpele geesten is verandering niet leuk.
Anderzijds, geniet gewoon van de frustratie van al die studentjes, artiesten en willekeurige andere linkse kwiebos. De verandering komt, en ze kunnen er niet tegen!Mooier kan het niet :-) Het is net zoals wanneer men een bus insekticide op een hoop kakkerlakken leegspuit. Ze lopen paniekerig heen en weer, maken hectische bewegingen, spartelen in het rond, maar dat veranderd niets aan hun lot ... |
1 Bijlage(n)
8-)
|
De Vlaamse tegenrevolutie van de klaprozen telt op dit moment toch al 310 leden op feesboek.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
"Al Jazeera, CNN en Paul de Leeuw op 'Wereldrecord Regeringsvormen' in Gent Belgium becomes World Champion in Government Formation: 17th February 2011 Bijlage 78394 |
Citaat:
Citaat:
|
Zijn daar schoon vrouwen bij die uit-de-kleren actie?
|
Citaat:
![]() :roll: |
lamazitte.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be