Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Roland Duchâtelet wil voetbal-referendum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=151118)

Descartes Jr 16 februari 2011 08:54

Roland Duchâtelet wil voetbal-referendum

De voorzitter van STVV
verkondigt een lumineus idee :
"Het voetbalpubliek
verdient een repliek"
Ik doe vivant met de stemming mee.

Concentra

Jazeker 16 februari 2011 11:21

Voetbal met zijn megawinsten mag niet langer subsidies krijgen. Uitzondering voor kleine veldjes waar kinderen hun kunsten kunnen vervolmaken.

Descartes Jr 16 februari 2011 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5305447)
Voetbal met zijn megawinsten mag niet langer subsidies krijgen. Uitzondering voor kleine veldjes waar kinderen hun kunsten kunnen vervolmaken.

Dan moet je toch eens gaan kijken wat hij met zijn "megawinsten" reeds verwezenlijkt voor Sint-Truiden en de Staaien-buurt.

En begin april gaan de spaden in het grasveld voor een ondergronds garagecomplex en andere faciliteiten.

Hij had het zich natuurlijk ook zelf kunnen uitkeren als superbonus zoals uw verzekeraar, uw bankiers, uw energieleverancier, uw treinmaatschappij ....

vlijmscherp 16 februari 2011 11:33

Citaat:

bij ons in de gemeente krijgt de plaatselijke voetbalclub meer subsidies omdat ze voetballertjes die niet meekunnen op het hoogste niveau weigeren.

toch soms bizar, die criteria om subsidies te krijgen....

Den Ardennees 16 februari 2011 18:30

Citaat:

Klopt, maar het ergste gebeurt niet op het hoogste niveau, maar wel op de laagste niveaus: dorpsclubjes uit derde provinciale die massa's subsidies van de gemeentebesturen krijgen, maar anderzijds aan vele spelers wel tot 250 euro per match ( ! ) betalen, in het zwart uiteraard. En intussen maar spaghettiavonden organiseren voor de jeugdwerking.

Descartes Jr 16 februari 2011 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 5306853)
Klopt, maar het ergste gebeurt niet op het hoogste niveau, maar wel op de laagste niveaus: dorpsclubjes uit derde provinciale die massa's subsidies van de gemeentebesturen krijgen, maar anderzijds aan vele spelers wel tot 250 euro per match ( ! ) betalen, in het zwart uiteraard. En intussen maar spaghettiavonden organiseren voor de jeugdwerking.

En dan zwijgen we nog over het aanhoudend lastigvallen van zelfstandigen en bedrijfjes voor sponsoring via callcenters. Ik neem al jaren geen "geblokkeerde" telefoonnummers meer op want 9 kansen op 10 is het weer zo'n call-center (klanten laten wel een boodschap na). Desalniettemin liet ik mij toch vangen door een paar plaatselijke voetbalclubjes, maar daar doe ik het dan voor de goede gemeentelijke vrede :) Die sponsoring brengt eigenlijk niks op want mijn activiteiten strekken zich uit over de hele Benelux.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be