![]() |
Rijgedrag
Jij als een weggebruiker op de openbare weg.
|
Zijn er BOB's hier?
|
Citaat:
Citaat:
Dat je BOB bent na een nachtje uit, lijkt me vrij vanzelfsprekend. Ook al krijgen mensen flinke boetes als ze de 0,5 promille maar net hebben overschreden en dus nog geen gevaar vormen tenzij ze het niet gewoon zijn om te drinken. Over snelheidsbeperkingen kan ik meer woedend worden. Men plaatst gewoon random borden. Ik ken zeker al 5 plaatsen waar een bord "70" staat op 50 meter gevolgd door een bord dat je het centrum inrijdt wat dus betekent dat je er maar 50 mag en geheid staat daar wel burgerwagen met flitser. Mag een mens nog eens de ogen op het verkeer houden ipv. van die waarschijnlijk zeer lukrake wildgroei aan bordjes? Waar ik woon staan de flitspalen bij de zebrapaden. Knap, want iedere chauffeur gaat dan naar zijn snelheidsmeter kijken en niet naar wie zich aan of op dat zebrapad bevindt. Nog zo een grap is dat je grote wegen hebt waar je veilig kan rijden maar waar je me maar 70 mag. En dan is er die ene plaats waar je best maar maximaal 70 rijdt. Dat is vragen om ongelukken. |
20+
Al goed dat de plaat niet op mijn naam stond, het had me anders een fortuin gekost. |
Ne keer of 2 geflitst met 2 keer een boete van 50 euro tot gevolg.
1 keer gepakt met iets meer dan 0.5 promille en dus een boete van ongeveer 140 euro. Ik ben geen heilige, maar ik ben ook geen cowboy |
1 keer. boete van 50 euro.
|
Citaat:
|
5 tot 10 keer
heb maar niet gestemd dus |
Nooit.
Zelfs nog nooit moeten blazen. :cry: |
Citaat:
Ik heb het al dikwijls gezegd. Het gaat niet om veiligheid. Het gaat om centen. Anders zou men ook bij kleine vergrijpen een rijverbod opleggen. Nu is het zoiets als : als je maar betaalt, mag je het zwijn uithangen. |
4 keer, telkens voor een paar km/uur, op ongeveer 500.000 gereden km.
|
Citaat:
Maar het heeft U wel een jaartje brommen gekost :-D |
Citaat:
Snel een oprit opgereden en via een andere weg mijn vroeger gemeenteke verlaten. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon, de plaat niet op mijn naam. Ik kan daarover geen uitleg geven want ik zoek dat nog te doen op een later tijdstip. |
1 keer, 60 euro boete
|
Ik rij niet snel genoeg om geflitst te worden. De juiste snelheid minus 2 a 3 km/u. geweldig om files te kweken.
|
Een paar keer. (6)
|
Citaat:
|
Nooit
Ik heb geen auto,zou er wel één willen,en ik zou zeker geflits worden !!!!.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be