![]() |
Vlaanderen en Schotland :één strijd?
Onze Franstalige vrienden maken zich weeral druk om een futiliteit.
http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...e-belgium.html |
:cheer: zien ze nu wel dat we solidair zijn :cheer:
|
Nja en toen ik deze zomer op Zaventem landde was het eerste bord wat ik zag "bienvenue en Wallonie".
Als er staat welkom in vlaanderen, welkom in belgie, welkom in europa of desnoods welkom in zaventem, geen probleem maar sedert wanneer ligt zaventem in wallonie of telt dat niet voor de walen. |
kaakslagfrancophonie
|
Goh, dat zal die brave belg zijn vakantie wel grondig verpest hebben. Stel je voor zeg, van alle kaarten in dat museum is het wel diegene met een fout op waaraan hij zijn bezoek wijdt. Groot gelijk heeft ie als ie direct na zijn terugkomst de krant opbelt om zijn ongenoegen te uiten!
Citaat:
|
Iemand onlangs nog een goede definitie van faits divers gezien?
|
BDW=braveheart
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de Franstaligen nooit horen klagen over het feit dat België 150 jaar lang foutief voorgesteld werd in het buitenland als een 'Franstalig land.' Maar dat was zeker niet erg?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() Heeft België dan een imago? |
Citaat:
Deze draad doet me eraan denken, heb ooit eens een spel gespeeld waar één van de installatietalen het 'Belgisch' was. Dat bleek...Nederlands te zijn. Verwarrend was wel dat er ook een optie 'Nederlands' was. Toch niet de snuggersten die die interface hebben ontworpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be