![]() |
Fonteyn vs Delvaux
Opiniestuk van Fonteyn :
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=CE368I1H Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=9A36AILE Citaat:
Citaat:
|
ja, ik heb het ook gelezen. Delvaux moet echt spreken, het was zij die op de Franse tv kwam verklaren dat de hoge werkloosheidsgraad in Brussel te wijten is aan racistische Vlaamse managers die weigeren om Franstaligen aan te werven.
|
Delvaux (een ander uitreksel):
Citaat:
Om de ervaring af te ronden stel ik voor dat de VRT een "Bye Bye Wallonia" uitzending maakt. Om de openbare zender hierbij te helpen kan nu nu reeds uw favoriete cliché's over de franstaligen naar de Reyerslaan sturen. |
It has begun...
|
Citaat:
|
1. Waalse, euh sorry, Francophoniesche, arrogantie en hypocrisie, niks nieuw daaraan... alleen dat de Vlaming het niet meer slikt, dat is nieuw.
2. Dat die trut, en de meerderheid van de francophonie, de zaken zo anders bekijken dan het gros van de Vlamingen bewijst eens te meer dat we reeds in twee landen wonen, en het gewoon een kwestie van tijd is voor de politieke structuren door realiteit gedwongen worden om zich aan te passen aan de feiten op het terrein... |
Citaat:
Dit MRM incident doet meer voor de Vlaamse zaak dan die betogingen, Belgavoxen,... voor de Belgische doen. |
Citaat:
|
Le Soir is vooral de krant van de Brusselaars en als je op hun forum gaat, word je daar de facto mee geconfronteerd.
Trouwens de meeste Walen moeten ook niet van Brusselaars weten en Fonteyn zegt hier duidelijk wat ik al heel lang zeg; 100.000 hautaine Brusselaars, meestal verfranste Vlamingen, blokkeren 10.000.000 Belgen en zowel de Vlamingen als de Walen zijn daarvan het slachtoffer. Jammer genoeg hebben de Walen ook hun politiekers niet mee, want die denken eerst aan Brussel!! |
lol zelfs Fonteyn is ne slechte :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha Franstaligen gediscrimineerd in Brussel. Dat is het meest belachelijke dat ik ooit gehoord heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar laat de FRs maar hun waanideen maar koesteren, het brengt het einde van Belgie des te dichter bij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be