![]() |
Ik begrijp het nut van Twitter niet
Blijkbaar ben ik intussen toch van de oude stempel te zijn. Ik ben in veel mee kunnen gaan, maar Twitter lukt niet.
"To twitter" betekent vogelgebrabbel uitkramen. Ik heb geprobeerd te twitteren, in de zin dat ik bijvoorbeeld iets lees op een website en dan aan de wereld bekend maak dat ik iets gelezen heb op een website. Ik heb ook eens "ge-twittered" dat ik de bus genomen heb naar 't station van Leuven. En dan? Dus: en dan eigenlijk? Twitter heeft misschien geen zin voor mensen met een eenvoudig, saai leven. Zoals schrijver dezes. Zogezegd heeft Twitter mee Mubarak verjaagd. Ik vind dat een vreemde mogelijkheid. Kan iemand mij uitleggen wat Twitter zo bijzonder maakt? Ik zie bijvoorbeeld dat de VRT-website een Twitter (Tweet?) heeft. En op die Twitter/Tweet zie je dan wat er op de VRT-website staat. Dus: en dan? P.S. ik verbouw maïs in Congo. Er is daar veel vogelgeluid. Er is ook radio troittoir. Een soort lokale Twitter unplugged. |
Citaat:
Man-man, die ruzies die daardoor ontstaan.:roll: |
Twitter en facebook en wat nog allemaal: niet voor mij , nooit aan meegedaan. Allemaal hypes.
|
In het geval van een opstand kan twitter een nuttige massa-sms tool zijn denk ik.
voor de rest ontgaat het nut me ook volledig |
Citaat:
facebook kan wel handig zijn om te communiceren met vrienden, maar ik durf er eerlijkgezegd ook mijn hand niet voor in het vuur te steken of dat over vijf of tien jaar nog bestaat. |
lijkt mij een chat met de whole world
no thanks ik doe heel discreet mee aan Facebook en dat lukt nog net |
Ja twitter is er ook voor mij teveel aan, ... en het nut ontgaat mij totaal,
|
Citaat:
ik ben al te oud denk ik...:-P |
Citaat:
de fabel dat email zou verdwijnen overigens, ... ik denk niet dat uw baas het zou apprecieren dat hetgeen ge zakelijk te vertellen hebt, op uwe Facebook zou zetten... Zelf Linkdin is dan een brug te ver, (professionele facebook... ) |
Citaat:
Email zal verdwijnen als ook alle 30+ zijn verdwenen.. |
Twitter vind ik veel interessanter dan zeg maar Facebook of blogs.
Kan je snel raadplegen en geeft ook veel links naar andere websites, die je dan snel kan lezen of niet. Net zoals andere Internettoestanden, is de meerderheid van de 'tweets' irrelevant, maar af en toe interessante 'links' en goeie humor. |
generatiekloof ten top
|
Citaat:
|
Citaat:
18 en geen twitterbegrip? |
Citaat:
|
Steve Jobs terminaal ziek ?
:| |
Citaat:
Die hebben het media landschap serieus hertekend, zonder het initieel zelf misschien te willen. |
Het heeft dan ook geen nut.
|
Facebook en Hyves wel, maar twitter is me te ingewikkeld.
Heb ooit gewitterd: "Weg met Pink Pink Records" Geen enkele reactie gehad. |
Zonder Bieber en Gaga en consorten zou Twitter ineenzakken als een kaartenhuisje a la myspace.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be